پروژه‌های راکد آستارا برای طرح در سفر رییس‌جمهور به گیلان احصا شد


پروژه‌های راکد آستارا برای طرح در سفر رییس‌جمهور به گیلان احصا شد

آستارا - ایرنا - مسئولان آستارا آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و راکد این شهرستان و میزان اعتبارات لازم برای تکمیل آنها را جهت طرح در سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان احصا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست فرمانداری آستارا روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و هماهنگی برای سفر هیئت دولت، آمادگی کامل ادارات و نهادها برای فضاسازی و استقبال از وزرا و هیئت های همراه رییس جمهور را خواستار شد و بر تدوین طرح جامع توسعه بندر آستارا تاکید کرد.

عنایت رضایی پور گفت: زیرساخت های مورد نیاز آستارا به عنوان شهرستانی مرزی و در مسیر ترانزیت بین المللی باید با دقت و جدیت مطالعه شود و در آن، نمادهای هویتی، فرهنگی و اجتماعی نیز برای هویت سازی ایرانی اسلامی لحاظ شود.

سرپرست فرمانداری آستارا با اعلام سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گیلان و حضور یکی از وزرا در آستارا، رسانه ها و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را به همکاری و تبیین مطالبات مردم و ادارات و پوشش دقیق و جامع وقایع خبری فراخواند.

جمشید مهدوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا نیز در این جلسه سالن ارشاد، چهاربانده شدن محور آستارا به اردبیل، سد لاستیکی، استخر ورزشی، آب و فاضلاب شهری، آب شیرین کن، مسکن مهر، تکمیل انسداد نوار مرزی، لایروبی بندر، زیرساخت های بارانداز ریلی و تجهیز بیمارستان را از طرح ها نیمه تمام و قابل پیگیری در سفر رییس دولت سیزدهم و هیئت همراه اعلام کرد.

حجت الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت آستارا هم در این جلسه، مسئولیت ها را امانتی الهی برای خدمت به مردم دانست و مدیران و مسئولان را به استفاده بهتر از فرصت خدمتگزاری به آحاد مردم توصیه کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان با ارائه گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های نیمه تمام خود، میزان اعتبارات لازم برای تکمیل آنها را اعلام کردند.

پیشتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری آستارا، از سفر قریب الوقوع هیئت دولت به گیلان خبر داده بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج