پرداخت تسهیلات 100 میلیونی به حقوق‌بگیران بر اساس اعتبارسنجی


پرداخت تسهیلات 100 میلیونی به حقوق‌بگیران بر اساس اعتبارسنجی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک تجارت از اعطای تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق‌بگیران از این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اخلاقی فیض آثار با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر حمایت از قشر حقوق بگیر جامعه و برنامه این بانک برای حمایت حداکثری از این قشر زحمت کش گفت: بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی برای مشتریان خرد خود از آنها حمایت کرده و با طراحی خدمات مختص این مشتریان به افزایش توان خرید آنها کمک کند.

وی افزود: در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری افرادی که در وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و شرکتهای معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم الاجرا و بدون ضامن می توانند از بانک تجارت تسهیلات دریافت کنند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به انجام عملیات اعتبارسنجی برای متقاضیان افزود: بر اساس اعتبارسنجی که از سوی شعب این بانک انجام می‌شود، حقوق بگیران از بانک تجارت می توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی