فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!


سفر به شهرهای مختلف ترکیه مانندازمیر و آلانیا از جمله جذابیت های سفر به این کشور است. شما می توانید با دانستن فاصله ازمیر تا آلانیا به هر دوی این شهرها سفر کنید.

سفر به شهرهای مختلف ترکیه مانندازمیر و آلانیا از جمله جذابیت های سفر به این کشور است. شما می توانید با دانستن فاصله ازمیر تا آلانیا به هر دوی این شهرها سفر کنید.

شهر ازمیر ترکیه یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ترکیه است در مجاورت دریای اژه قرار گرفته است. شهرهای آلانیا و آنتالیا نیز در جنوب ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه قرار دارند. سفر به این شهرها برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب فاصله ازمیر تا آلانیا را بررسی می کنیم.

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

فاصله ازمیر تا آلانیا

فاصله ازمیر تا آلانیا حدود 590 کیلومتر است. اگر قصد سفر از ازمیر به آلانیا با هواپیما را دارید می توانید در مدت زمان یک ساعت به این شهر برسید. شما همچنینامکان سفر با خودروی شخصی و اتوبوس را نیز دارید. در صورت سفر با خودروی شخصی، مدت زمان سفر شما حدود 7 ساعت و 40 دقیقه خواهد شد.

ممکن است در بعضی مواقع پرواز مستقیم به فرودگاه قاضی پاشا در شهر آلانیا وجود نداشته باشد اما می توانید با پرواز خود فرودگاه آنتالیا بروید و از آن جا با طی مسافتی بسیار کوتاهیبه آلانیا برسانید.

قیمت های مختلفیبرای تور ازمیر هوایی و زمینیو یا تور ازمیر نوروز در فصول سال وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان می توانید بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ازمیر داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور ازمیر با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

سفر از ازمیر تا آلانیا با اتوبوس

انتخاب وسیله حمل و نقل در هر زمانی از روز وجود دارد که اتوبوس به دلیل قیمت مناسب و راحتی، محبوب ترین گزینهبرای مسافران است و اکثر افراد اتوبوس را انتخاب می کنند.

سفر از ازمیر به آلانیا از طریق زمینی به ناچار طولانی‌تر خواهد بود، اما در بسیاری از موارد ارزان‌ترین گزینه در صورت انتخاب اتوبوس است. چیزهایی که باید به خاطر بسپارید: برای سواری راحت‌تر، هر جا که ممکن است اتوبوسی با کلاس بالاتر انتخاب کنید. این اتوبوس‌ها معمولاً دارای صندلی‌های تکیه‌دار نرم و مجهز به تهویه مطبوع و توالت داخلی هستند. آنها اغلب شامل آب، تنقلات یایک ناهار سبک در قیمت بلیط شما می شوند و دارای توقف برای سرویس بهداشتی هستند.

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

شرایط سفر به ترکیه در دوران کرونا

برای سفر ترکیه لازم است که کارت دیجیتال واکسن با تزریق دو دوز را به همراه داشته باشید و یا تست PCR ارائه دهید. سفرهای داخلیدر ترکیه محدود نیست، اما ممکن است برخی شرایطدر آن اعمال شود.گفتنی است که استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی در ترکیه الزامی است. همچنین رعایت فاصله اجتماعی 2 متر الزامی است و لازم است که قوانین ایمنیCOVID-19 را رعایت کنید.

معرفی شهر ازمیر

شهر بندری ازمیر و ساحل خیره کننده دریای اژه ترکیهآن را به شهری زیبا تبدیل کرده است. قدمت تاریخی هزاران سال، اینشهر را به منطقه ای جذاب برایگردش تبدیل کرده است.در ازمیر هیچ کمبودی برایگردش و ماجراجویی وجود ندارد.مراکز خرید مدرن امروزی،قلعه ها و خرابه هاییونانی و رومی دوران باستان و طبیعت جذاب آن را به یک شهر کامل از نظر گردشگری تبدیل کرده است.یک تور ازمیر را رزرو کنید و بهترین چیزهایی را که ازمیر ارائه می دهد تجربه کنید.

روز شما در ازمیر می‌تواند با یک قهوه ترکی در یکی از کافه‌های ساحلی پرجنب‌وجوش آن آغاز شود. شما می توانید به قلعه Kadifekale بروید، جایی که می توانید از مناظر وسیع شهر و خلیج زیر لذت ببرید. در خارج از شهر، شگفتی های باستانی فراوان است و می توانید از بناهای قدیمی یونانی و رومی دیدن کنید. آمفی تئاتر که در دامنه تپه ساخته شده است، مناظر تماشایی از حومه شهر را در پایین ارائه می دهد.

فاصله ازمیر تا آلانیا ترکیه چقدر است؟!

معرفی شهر آلانیا

آلانیایک شهر ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه است. در هنگام برنامه ریزی سفر به ترکیه، نه تنها به دلیلشهر وجود شهر محبوب تر آنتالیا درمجاورت آن، بلکه به دلیل کمبود اطلاعات کافی در اینترنت، اغلب در نظر گرفته نمی شود. اما آلانیا حتی از آنتالیا نیز برای گردشگران جذاب تر است.

سفر به شهرساحلی که در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد در همه ایام سال به ویژهدر نوروز لذت خاصی دارد. تور آلانیا نوروز و همچنین تورهای سایر ایام سال پیشنهادی وسوسه انگیز برای سفر به این شهر زیبای ساحلی است که هرچیزی که از یک سفر می خواهید را به شما ارائه می دهد. پیاده روی در ساحل کلئوپاترا، ماجراجویی در غار دیم و تماشای قلعه سرخ می تواند تجربه ای بی نظیر در یک آب و هوای بی نظیر بهاری و معتدل باشد.

مردم برای سفرهاییک روزه به قلعه آلانیا، برج سرخ، دره کوپرولو می روند. تفریحاتی مانند قایق بادبانی،کشتی تفریحی کروز و در خود آلانیا و با نصف قیمتنسبت به آنتالیا قابل انجام است. هتل های آلانیا ارزان تر هستند و ارزش بیشتری نسبت به آنتالیا دارند. به طور مثال برایهتل در آلانیا می توان هر شب 50 دلار برای دو نفر پرداخت کردکه شاملیک اتاق شگفت انگیز در یکهتل 5 ستاره، سه وعده غذایی در روز، نوشیدنی، تخفیف در تفریحات و همچنین غذا و نوشیدنی رایگان در ساحل است. هیچ شهر دیگری در اطراف دریای مدیترانه چنینقیمت هایی را ارائه نمی دهد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپروازمی توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با02188507190تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس