با بهترین روش های فیشیال صورت آشنا شوید


اگر دوست دارید پوست سالم، درخشان و باطراوتی داشته باشید، باید بگوییم که بسیار خوش شانس هستید. امروزه روش های مختلف و بسیار پیشرفته ای برای پاکسازی، جوانسازی و درمان مشکلات مختلف پوستی وجود دارد که می توانند پوستی سالم و جوان را به شما هدیه بدهند. روش های ساده و محتلفی برای پاکسازی صورت وجود دارد که می توانید در خانه نیز انجام دهید. اما این روش ها...

اگر دوست دارید پوست سالم، درخشان و باطراوتی داشته باشید، باید بگوییم که بسیار خوش شانس هستید. امروزه روش های مختلف و بسیار پیشرفته ای برای پاکسازی، جوانسازی و درمان مشکلات مختلف پوستی وجود دارد که می توانند پوستی سالم و جوان را به شما هدیه بدهند. روش های ساده و محتلفی برای پاکسازی صورت وجود دارد که می توانید در خانه نیز انجام دهید. اما این روش ها قوی نیستند و بیشتر می توانند مشکلات خفیف پوستی را برطرف کنند و برای لایه برداری یا جلوگیری از مشکلات مناسب هستند.

فیشیال صورت به روش های مختلف و پیشرفته ای گفته می شود که در کلینیک ها انجام شده و می تواند برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند اسکار آکنه، منافذ باز پوست، چروک و افتادگی پوست و … بکار برود. این روش ها در دوره آموزش آرایشگری فیشیال پوست به علاقه مندان آموزش داده می شود. شما می توانید در این دوره انواع روش فیشیال صورت را یاد بگیرید و از طریق آن کسب درآمد کنید. در ادامه این مطلب شما را با بهترین روش های فیشیال صورت آشنا می کنیم.

بهترین روش های فیشیال صورت

فیشیال یک روش عالی برای داشتن پوستی آرام، درخشان، و جوان و شاداب است که در دوره آموزش فیشیال به علاقه مندان آموزش داده می شود. این درمان زیبایی تنها یک ساعت زمان می برد و می تواند پوست شما را به طور عمیقی پاکسازی و آبرسانی کند. در ادامه با مراحل و روش های فیشیال صورت با ما همراه باشید.

فیشیال کلاسیک

روش کلاسیک یکی از رایج ترین انواع فیشیال صورت است که در تمام فصول سال قابل انجام است. این روش عبارت است از: پاکسازی، رطوبت رسانی، لایه برداری و استفاده از ماسک صورت متناسب با نوع صورت شما. در این روش، ابتدا پوست صورت بوسیله اسکراب مناسب لایه برداری شده و سلول های مرده پوست شما از بین می روند. سپس، با استفاده از بخور، منافذ پوست شما کاملا تمیز شده و جوش ها تخلیه می شوند. با این کار پوست شما باطراوت و درخشان شده و به خوبی می تواند مواد مغذی موجود در ماسک را به خود جذب کند.

فیشیال آروما

آروماتراپی یا رایحه درمانی دقیقا مانند فیشیال کلاسیک است. با این تفاوت که در این روش از روغن های معطر نیز برای پوست استفاده می شود. استفاده از این روغن ها می تواند فواید بسیاری برای پوست داشته باشد و موجب آرامش ذهن شود. این روغن ها هنگام ماساژ به خوبی جذب پوست شده و می تواند باعث آبرسانی، تقویت و کلاژن سازی پوست شود. دقت داشته باشید، از آنجایی که در این روش فیشیال از روغن استفاده می شود، برای پوست های چرب مناسب نیست و می توانید آن را برای پوست های خشک و معمولی استفاده کنید.

با بهترین روش های فیشیال صورت آشنا شوید

فیشیال جوانسازی

در این روش از محصولات و روش هایی استفاده می شود که روند پیری را به تعویق می اندازد و می تواند چین و چروک و خطوط ریز و سطحی پوست را برطرف کند. فیشیال جوانسازی یا ضد پیری ابتدا با پاکسازی پوست شروع می شود. سپس با لایه برداری سلول ها مرده پوست جدا شده و روش میکرودرم روی پوست اجرا می شود. برای معکوس کردن روند پیری، ماسک لیفتینگ روی پوست گذاشته می شود تا حالت افتادگی پوست کاهش یابد. در نهایت نیز از سرم کلاژن سازی برای تکمیل این فرآیند استفاده می شود. این روش کلاژن های سطح پوست را احیا می کند و به مرور زمان باعث لیفت و سفت شدن پوست صورت شده و از افتادگی و چروک پوست جلوگیری می کند. فیشیال جوانسازی برای انواع پوست، حتی پوست های حساس، قابل اجراست و برای افراد بالای ۳۰ سال مناسب است.

فیشیال آبرسان

بسیاری از مشکلات پوستی از قبیل خشکی، کدر شدن و ایجاد خطوط و چین و چروک روی پوست در اثر دهیدراته بودن پوست ایجاد می شود. بنابراین روشی که بتواند رطوبت از دست رفته پوست را به آن برگرداند می تواند باعث درخشندگی و طراوت پوست شود. فیشیال آبرسان این کار را به خوبی انجام می دهد و علاوه بر پاکسازی پوست، با استفاده از انواع سرم های مغذی و ویتامینه پوست را تقویت و آبرسانی می کند. این روش برای تمام انواع پوست و در تمام فصول سال قابل انجام است و می تواند پوست را به صورت عمیق آبرسانی کرده و باعث درخشندگی آن شود.

با بهترین روش های فیشیال صورت آشنا شوید

چطور می توانم روش های فیشیال صورت را یاد بگیرم؟

همانطور که می دانید، فیشیال و روش های پاکسازی صورت به طور مستقیم با پوست مشتری سر و کار دارد. بنابراین برای دریافت بهترین نتیجه و جلوگیری از بروز مشکلات مختلف، نیاز است که به خوبی و به طور کاملا حرفه ای آموزش ببینید و با مهارت و تسلط کافی کار خود را شروع کنید. از این رو، مهم ترین قدم برای آموزش خوب و حرفه ای، انتخاب یک آموزشگاه معتبر است.

رز سرخ یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر و حرفه ای است که می تواند شما را به خوبی آموزش داده و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. شما در این دوره با ساختار پوست و ویژگی های انواع پوست صورت آشنا می شوید، اصول رعایت بهداشت فردی و محیط را می آموزید و بر انواع روش های فیشیال صورت مسلط می شوید. شما پس از پایان دوره آموزشی می توانید نوع و مشکلات پوستی مشتریان خود را تشخیص داده و بهترین روش فیشیال را به آن ها معرفی کنید.

این آموزشگاه علاوه بر آموزش پاکسازی و فیشیال صورت، انواع رشته های آرایشگری پرطرفدار مانند آموزش تاتو بدن، کاشت و طراحی ناخن، رنگ مو، کوتاهی مو و … را با بهترین کیفیت و متد آموزشی برگزار می کند. از برجسته ترین ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد همکاری با اساتید مجرب و کارآزموده ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه ابزار و تجهیزات لازم برای آموزش با بهترین کیفیت برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی پشتیبانی بلند مدت پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال هنرجو برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل شهریه مناسب و مقرون به صرفه

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر