جزئیات جدید از پیوستن آزمون به بایرلورکوزن


جزئیات جدید از پیوستن آزمون به بایرلورکوزن

یک رسانه معتبر آلمانی به جزئیاتی جدید از نحوه پیوستن مهاجم ایرانی تیم زنیت به بایرلورکوزن پرداخت.

به گزارش مشرق، سردار آزمون شنبه شب به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد. این مهاجم ۲۷ ساله که تا پایان فصل در زنیت توپ خواهد زد، تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق خواهد شد و تا سال ۲۰۲۷ در جمع لورکوزنی‌ها خواهد بود.

سیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «Die Lage der Liga» از شبکه تلویزیونی «بیلد» آلمان، گفت: در ماجرای آزمون ما در یک رقابت‌ بین‌المللی بزرگ بر سر جذب این بازیکن پیروز شدیم، چون ما در بایرلورکوزن وقتی پای چیزی می‌ایستیم، سعی خواهیم کرد آن را در سطح بین‌المللی و در آلمان بیشتر گسترش دهیم.

طبق گزارش «بیلد»، لورکوزن برای مدت طولانی بود که با آزمون در تماس بود و ماجرای انتقال او به این تیم آلمانی تقریباً در پایان فصل گذشته تمام شده بود. براساس همین گزارش؛ نمایندگان باشگاه لورکوزن یعنی تیم اشتایتن (برنامه‌ریز تیم) و فیلیپه اِرشتاین (پزشک تیم برای انجام تست پزشکی) در پایان هفته پیش (شنبه) وارد دبی، جایی که تیم زنیت اردوی زمستانی خود را برپا کرده بود، شدند تا فرایند امضای پیش‌قرارداد با این مهاجم ایرانی را تکمیل کنند.

«بیلد» همچنین درباره چرایی درج نام «SERDAR» به جای «SARDAR» در پشت پیراهنی که با آن به‌عنوان خرید جدید لورکوزن رونمایی کردند، نوشت: «آزمون خودش خواسته تا نامش به این شکل (سِردار به جای سَردار) پشت پیراهنش نقش ببندد و نمایندگان باشگاه هم به همین خاطر پیراهنی به این شکل برای امضا کردن با خود به دبی بردند».

جزئیات جدید از پیوستن آزمون به بایرلورکوزن

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق