سهمی قطره چکانی از ناشران خراسان جنوبی در نمایشگاه تهران


سهمی قطره چکانی از ناشران خراسان جنوبی در نمایشگاه تهران

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان‌جنوبی 30 ناشر فعالیت دارند که از این تعداد 18 ناشر و کتابفروشی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کردند.

محمود رمضانی، امروز دوشنبه ۴ بهمن به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصت بسیار خوبی است تا مردم بتوانند کتب مورد علاقه و پسند خود را از نمایشگاه خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هزینه پست برای خریداران محاسبه نشده و به صورت رایگان ارسال می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته به واسطه اینکه اولین سال برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی بود، ناشران استان تمایلی برای شرکت نداشته و تنها سه ناشر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی ۳۰ ناشر مجوز دار وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ ناشر و کتابفروشی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال جاری حضور پیدا کرده‌اند.

رمضانی گفت: هر چند در سطح کشور ناشران به نامی وجود دارد که علاقمندان خاص خود را دارند، اما در خراسان جنوبی نیز ناشرانی داریم که توان رقابت با آن‌ها را داشته و کتب بسیار خوبی را به چاپ رسانده‌اند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: بسیاری از طلاب و دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها نیز با استفاده از تخفیفات ویژه می‌توانند از این نمایشگاه کتاب خریداری کنند.

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا سبک جدیدی از زندگی را رقم زده است که یک مورد آن همین نمایشگاه‌های مجازی و خریدهای آنلاین است که موجب رعایت بیشتر فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی