مدیرکل جدید راه‌آهن هرمزگان معرفی شد


مدیرکل جدید راه‌آهن هرمزگان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن هرمزگان برگزار و حمید گوگوچانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره‌کل معرفی و جایگزین محمدرضا چنگانی خوراسگانی شد.

معاون بازرگانی و سیر و حرکت راه‌آهن کشور، صبح امروز(۴ بهمن‌ماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، اظهار کرد: اهمیت راه‌آهن هرمزگان بر هیچ پوشیده نیست، اتصال به بندر شهید رجایی و معادن و صنایع سنگین شرایط ویژه‌ای در این ناحیه به وجود آورده است.

مرتضی جعفری افزود: دولت جدید نگاه متفاوت‌تری به حوزه ریلی دارد، هرچند مسئله حمل و نقل ریلی در همه دولت‌ها اهمیت داشته است. اقداماتی که در گذشته در راستای توسعه شبکه ریلی انجام شده به کندی پیش می‌رفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سوخت در حوزه حمل و نقل جاده‌ای گران‌تر از راه‌آهن ریلی است، توجه به حمل و نقل ریلی موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود. تکمیل زنجیره حمل و نقل ریلی در دستور کار راه‌آهن کشور قرار دارد و امیدوارم این اتفاق به زودی محقق شود.

معاون بازرگانی و سیر و حرکت راه‌آهن کشور در پایان خاطرنشان کرد: ارتقا و افزایش ایمنی از موضوعات خاص و مهم در حوزه ریلی است که در دوره مدیریت جدید بیشتر به آن پرداخته می‎شود.

سرپرست جدید راه‌آهن منطقه هرمزگان نیز در این آیین بیان کرد: فعالیت‌های خوبی در دوره‌های مختلف در حوزه ریلی به خصوص در حوزه بار در ناحیه هرمزگان صورت گرفته است. آشنایی خوبی با راه‌آهن هرمزگان دارم و افزایش ضریب ایمنی نشانده مدیریت استاندارد در این ناحیه بوده است.

حمید گوگوچانی در پایان یادآور شد: ۲۰ درصد بار و عملیات شبکه در ناحیه هرمزگان است که این مسئله نشان‌دهنده اهمیت این ناحیه ریلی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان