پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود


پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با مشارکت بخش خصوصی پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب ابهر، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم این شهرستان تکمیل پروژه فاضلاب است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه از ظرفیت بخش خصوصی کمک گرفته شده است، تصریح کرد: مراحل مربوط به مزایده تکمیل پروژه به صورت کامل طی شده و مذاکرات نهایی انجام و در شرف عقد قرارداد هستیم.

این مسئول با توضیح این مطلب که یکی از شرکت‌های فولادی منطقه برنده مزایده پروژه فاضلاب شده است، تصریح کرد: قرار است این شرکت این پروژه را تکمیل و از پساب آن برای تامین آب صنعت فولاد استفاده کند.

جزءقاسمی با اشاره به موضوع تامین آب شهرک نورین که برای آن اعتبار خاصی نیز پیش‌بینی نشده است، اضافه کرد: علی‌رغم این موضوع پیگیر حل مشکلات هستیم که در همین راستا برای تامین آب مورد نیاز به چاه جدیدی است که جانمایی آن انجام شده و با تأمین اعتبار حفر چاه آغاز خواهد شد.

این مسئول با اشاره به موضوع بازسازی شبکه آب روستای عمیدآباد که از مطالبات اهالی نیز است، یادآور شد: مشکل اهالی این روستا تامین آب بود که برطرف شده و در حال حاضر ۲۴ ساعته روستائیان به آب دسترسی دارند و بازسازی شبکه توزیع نیز در دستور کار است که امسال بخشی از آن انجام و سال آینده نیز به صورت کامل به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به مشکلات آبی موجود در شهر صائین‌قلعه نیز ادامه داد: در حال حاضر یک مخزن ۲۵۰۰ لیتری به صورت تعادلی در این شهر فعال است اما با توجه به اینکه جمعیت شهر افزایش یافته نیاز به مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه برای احداث این مخزن نیز ردیف اعتباری تعریف نشده است، خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز پروژه تملک شده و نیاز به اعتبار دارد که در صورت تامین این پروژه نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...