12 راه روستایی زنجان همچنان مسدود است


12 راه روستایی زنجان همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر 12 راه روستایی استان همچنان مسدود است.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازگشایی راه‌های روستایی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ محور روستایی شامل سه محور در زنجان، سه محور در شهرستان ماه‌نشان، چهار محور در شهرستان خدابنده و یک محور از شهرستان‌های طارم و سلطانیه مسدود است.

وی با بیان اینکه راه‌های مسدود روستایی اغلب صعب‌العبور هستند، افزود: راهداران مشغول بازگشایی مسیرها بوده و امید است که به زودی بازگشایی‌ها اتفاق بیفتد تا ساکنان مناطق برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول با بیان اینکه امروز ۱۲ محور روستایی نیز بازگشایی شده است، ادامه داد: در استان زنجان ۳۷۳ محور با ۵۲۷ راه روستایی وجود دارد و ۹۸۶ روستا در حوزه استحفاظی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد از وضعیت جاده‌های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پر بودن باک بنزین اطمینان داشته باشند و تجهیزات زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیرچرخ مجهز کنند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند، برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس