معرفی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان


معرفی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، از معرفی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری برای تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی خواهد شد.

وی رویدادسازی را به‌ عنوان یکی از راهکارهای مهم برای ترویج و معرفی جاذبه‌های گردشگری دانست و افزود: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری محل‌های اسکان گردشگران و اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی دارای مجوز در قالب بسته‌های گردشگری به علاقه‌مندان ارائه می‌شود تا از این فرصت پیش‌ آمده برای جذب گردشگران به سمت استان زنجان استفاده کنیم.

این مسئول بیان کرد: قرار است استان زنجان در غرفه ۳۸ این نمایشگاه با نمایندگانی از هتل‌داران، بوم‌گردی‌ها، دفاتر گردشگری و راهنمایان گردشگری حضور داشته باشد و اکثر صنایع‌دستی و بخشی از سوغات این استان نیز در نمایشگاه مذکور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان یادآور شد: ظرفیت استان برای جذب گردشگر از زمینه‌هایی است که در صورت توجه می‌تواند رونق اقتصادی خاصی به این استان ببخشد. جاذبه‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این استان شامل بناها، موزه‌ها، کوه‌ها، رودها، آبشارها، چشمه‌های آب‌معدنی و دریاچه‌های طبیعی که در شهرستان‌های مختلف استان پراکنده‌ شده‌اند. بسته‌های ویژه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان، از جمله اقلام ارائه‌ شده در این نمایشگاه خواهد بود.

ارجمند اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در طرح‌های سرمایه‌گذاری و نیز همراهی مسئولان و سازمان‌های ذی‌ربط بتوانیم اتفاقات خوبی را برای حوزه گردشگری استان رقم بزنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری، فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان است تا با کسب اطلاعات لازم در این نمایشگاه، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران بالقوه حوزه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید