کشف سنگ قبر 300 ساله در میناب بعد از بارندگی


کشف سنگ قبر 300 ساله در میناب بعد از بارندگی

به گزارش «دنیای سفر» عباس نوروزی صبح امروز (چهارم بهمن ماه) با بیان این مطلب گفت: بر اثر بارندگی های اخیر، یک سنگ قبر با قدمت بیش از 300 سال در یکی از روستاهای میناب نمایان شده است. معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: سنگ قبر یاد شده توسط مردم محلی کشف و از طریق شورای روستا به پلیس امنیت تحویل و بعد از...

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی #هرمزگان از کشف سنگ قبر ۳۰۰ ساله در #میناب پس از بارندگی های اخیر خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» عباس نوروزی صبح امروز (چهارم بهمن ماه) با بیان این مطلب گفت: بر اثر بارندگی های اخیر، یک سنگ قبر با قدمت بیش از ۳۰۰ سال در یکی از روستاهای میناب نمایان شده است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: سنگ قبر یاد شده توسط مردم محلی کشف و از طریق شورای روستا به پلیس امنیت تحویل و بعد از آن در اختیار اداره میراث فرهنگی میناب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نوشته های روی این سنگ قبر، به نظر می رسد متعلق به دوره صفویان باشد، خاطرنشان کرد: کارشناسان میراث فرهنگی برای بررسی بیشتر و کارشناسی تکمیلی به منطقه اعزام شده اند و این تخته سنگ به زودی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس منتقل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس