معاون استاندار خراسان جنوبی: از سیاست‌زدگی پرهیز کنیم


معاون استاندار خراسان جنوبی: از سیاست‌زدگی پرهیز کنیم

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه سیاسی باید سیاسی باشیم یعنی تحلیل و راهبرد سیاسی داشته باشیم اما باید از سیاست‌زدگی پرهیز کنیم.

سید محمدرضا طالبی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی افزود: همه ما باید تحت فرمان و لوای ولایت فقیه و دستورات ایشان عمل کرده و مسایل و امورات خود را در همین راستا پیش ببریم.

وی اظهار داشت: در حوزه وظایف اداری دفتر سیاسی، وابستگی سیاسی ما به گروه خاصی پسندیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: در حوزه سیاسی محورهای زیادی همچون مدیریت، هدایت سیاسی و سایر وجود دارد اما یکی از مهمترین کارهای این مجموعه، برگزاری انتخابات سالم است.

وی گفت: بنا به اطلاعات موثق، انتخابات اخیر در استان سالم، بدون حاشیه و با رعایت اصل بی‌طرفی کامل برگزار شد.

طالبی با اشاره به فعالیت احزاب تصریح کرد: نیاز است احزاب استان در چارچوب قانون و بدون رهاشدگی، مشارکت بهتری در صحنه‌های اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: احزاب استان تا حدودی راکد بوده و فقط در آستانه برگزاری انتخابات‌ها با نیت کمک و یا سهم خواهی فعال می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: کار حوزه سیاسی، مدیریت احزاب، گروه‌ها و جریانات سیاسی است که باید به آنها اجازه فعالیت در چارچوب قانون داده شود.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) درخصوص غیرت دینی اشاره کرد و گفت: بر اساس بیانات معظم‌له، غیرت دینی باید در رفتار، عمل و زندگی ما وجود داشته باشد که این مهم در مردم ولایت محور خراسان جنوبی وجود دارد.

طالبی ادامه داد: نظام سلطه وقتی دید نمی‌تواند در جنگ سخت برتری پیدا کند به سمت اقدامات تهاجم فرهنگی روی آورد لذا نهایت تلاش دشمن این است که غیرت دینی مردم ایران اسلامی را کمرنگ کند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: براساس حدیث نبوی اولین کسی که وارد بهشت می‌شود حضرت زهرای مرضیه (س) است و باید دعا کنیم عمل، رفتار و کردار ما به نحوی باشد که حضرت زهرا (س) دست ما را در دنیا و آخرت بگیرند.

در این آیین "محمد محمدی" با حکم استاندار به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری معرفی و از خدمات "مهدی قهرمانی" مدیرکل پیشین سیاسی استانداری قدردانی شد.

محمد محمدی با مدرک تحصیلی دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه خوارزمی تهران (مرحله نهایی دفاع رساله)، عناوین کارشناس مسئول امنیتی و انتظامی و دبیر شورای تأمین نهبندان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نهبندان، کارشناس مسئول انتخابات و تقسیمات کشوری دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، معاون مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئولیت دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و کارشناس مطالعات پیشگیری مدیریت بحران را در سوابق اجرایی خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟