معاون بسیج جامعه زنان: مادران در خانواده آرام جان باشند


معاون بسیج جامعه زنان: مادران در خانواده آرام جان باشند

بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر حفظ خانواده ساده و متعادل تاکید کرد و گفت: حیاتی‌ترین نقش مادر در خانواده این است که برای همسر و فرزندانش آرام جان باشد.

معصومه حکیمیان روز دوشنبه در همایش "کوثر هستی" که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، افزود: بعضی زنان هر کاری در خانه انجام می‌دهند جز اینکه آرام جان باشند و فلسفه ازدواج در قرآن به دست آوردن آرامش مطرح شده و حضرت فاطمه (س) نیز آرام جان همسر و فرزندانش بود.

وی گفت: مادران باید احیا، تحکیم و مقاوم‌سازی هویت انسانی، هویت دینی و هویت ملی را انجام دهند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با تاکید بر اینکه تزکیه نفس باید راهبردی‌ترین حرکت ما در تربیت باشد افزود: نمی‌شود مادری دروغگو و متکبر باشد و فرزند راستگو و متواضع تربیت کند بنابراین برای اینکه مادر خوبی باشیم اول باید تهذیب نفس را از خودمان شروع کنیم.

وی با اشاره به ولایت و مادری زن برای جامعه اظهار داشت: در بین فلاسفه مطرح است که وجود زن مقدس است چون بعد از خداوند، واسطه خلقت و مربی جامعه است.

حکیمیان گفت: مادران باید زنده‌باد ایران و احترام به خاک و وطن را به فرزندان خود بیاموزند تا شهید سلیمانی‌ها تربیت شوند.

وی افزود: زنان در هر میدانی که می‌خواهند وارد شوند باید دشمن خود را بشناسند و اینکه دشمن کجاست و چه کاری انجام می‌دهد را بدانند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با بیان اینکه اکنون زنان رزمندگان جنگ فرهنگی و اعتقادی هستند گفت: جنگ نرم فرهنگی و اعتقادی وسیع‌ترین و طولانی‌ترین جنگ عالم است که از ابتدای خلقت و زمانی شروع شد که شیطان تمرد کرد و قسم خورد که کل انسان‌ها جز کسانی که برای خدا نفس می‌کشند را به گمراهی بکشاند.

وی افزود: زنان رزمندگان این میدان هستند و شیطان قسم خورده است که مخلصان را منحرف کند و اگر می‌خواهیم فرزندان سعادتمند تربیت کنیم باید مشق اخلاص به او یاد بدهیم.

حکیمیان با بیان اینکه اخلاص در نیت رمز رهایی از چنگال شیطان است گفت: مهمترین عاملی که خدا چنین عزتی به شهید سلیمانی داد، به خاطر اخلاص بود.

وی افزود: فتنه‌های صهیونیسم از ۲۰۰ سال قبل به‌طور جدی به ترویج بی‌بندوباری، مصرف مشروبات الکی، ربا، مواد مخدر و تولد فرزندان نامشروع پرداخت و هر ملتی چه مسلمان چه غیرمسلمان با هر دین و آیینی برای اینکه اقتدار، استقلال و آزادی خود را حفظ کند باید سلامت جسم، سلامت روان و سلامت اخلاق نسل خود را حفظ کند در غیر این صورت تبدیل به مستعمره دشمن خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با بیان اینکه در نبرد نامتقارن فرهنگی سه صورت نظامی، اقتصادی و فرهنگی مطرح است گفت: پیروز میدان در این نبرد متقارن کسانی هستند که از مبانی قوی‌تر باشند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مقابل داعش و سیطره آنان ایستاد افزود: اکنون برای جنگ نامتقارن فرهنگی نیز به ۸۰ میلیون سردار سلیمانی نیاز داریم که تربیت چنین فرزندانی وظیفه مادران است.

حکیمیان گفت: مادران موظف هستند برای کنترل پنج زلزله افزایش طلاق، کاهش ازدواج، کاهش جمعیت، کاهش عفاف و حیا و افزایش اعتیاد به‌صورت فاطمی وارد میدان شوند و در این زمینه‌ها هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم