مردم تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند


مردم تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند

قزوین-ایرنا- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به گسترش سویه امیکرون در هفته‌های آینده، مردم تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند. 

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: باید برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیز اهتمام لازم وجود داشته باشد وتزریق دوز سوم واکسن کرونا به کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید الزام‌آور بوده و به‌طور جدی اجرا شود.

وی با بیان اینکه امیکرون گونه انفجاری کروناست و اگر کم توجهی کنیم گرفتار می‌شویم، اظهار داشت : اسفندماه امسال شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود، بنابراین شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی باید به صورت کامل و دقیق و با جدیت اعمال و اجرا شود.
حبیبی تصریح کرد: اکیپ تزریق واکسن در مکان‌های پرجمعیت حضور پیدا کنند و در زمینه تامین دارو باید ذخیره سازی داشته باشیم.
این مسوول استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و ایجاد تهویه در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: باید اعتباراتی در این زمینه درنظر گرفته شود.
وی عادی انگاری و کاهش حساسیت ها نسبت به ویروس کرونا را خطری جدی برای استان دانست و تاکید کرد: مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی باید موارد مشکوک به کرونا را گزارش دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطر نشان کرد : کمترین مراعات مربوط به رستوران‌ها و دفاتر پیشخوان دولتی ست و بیشترین مراجعه کننده را دارند.
وی یاد اور شد: آبی شدن وضعیت کرونا به معنای عادی انگاری شرایط نیست؛ زیرا ممکن است این وضعیت ناپایدار باشد. بنابراین رعایت پروتکل‌ها، فاصله‌ گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون در سطح استان الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی