برخورد پراید با کامیون در قزوین یک کشته و سه مجروح به همراه داشت


برخورد پراید با کامیون در قزوین یک کشته و سه مجروح به همراه داشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون کشنده در شهرستان آوج باعث کشته شدن راننده پراید و مجروح شدن سه سرنشین دیگر آن شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد ذاکری منش در تشریح جزییات این خبر تصریح کرد: براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف سواری پراید با یک دستگاه کامیون کشنده در جاده قزوین - همدان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۴ سرنشین به دلیل نامعلومی با کامیون کشنده برخورد و در اثر این حادثه متاسفانه راننده سواری پراید در دم فوت و سایر سرنشینان نیز توسط عوامل امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس، عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پراید اعلام و اظهار داشت: جسد متوفی نیز تحویل عوامل بهشت فاطمه (س) شد.

مسافر حامل موادمخدر در قزوین دستگیر شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری یک مسافر اتوبوس و کشف یک کیلو و ۸۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در عوارضی قزوین - کرج خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از قاچاقچیان را که قصد انتقال مقادیری از موادمخدر خریداری شده به قزوین را داشت، شناسایی کردند.

وی تاکید کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - کرج متهم را در یک دستگاه اتوبوس مسافربری شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از لوازم و وسایل متهم، یک کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

خودروهای حامل کالاهای قاچاق در تاکستان متوقف شدند

فرمانده انتظامی تاکستان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق و دستگیری ۲ متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی تاکستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت پیکان که در حال بارگیری بسته های بزرگ گونی بود مشکوک و برای بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، گونی های بارگیری شده حاوی ۲۱۰ تخته پتوی مسافرتی قاچاق بود که بلافاصله راننده دستگیر و به همراه محموله و خودرو به پلیس آگاهی تاکستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی تاکستان ادامه داد: ماموران پلیس اگاهی در اقدامی دیگر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک که در بازرسی از خودرو متوقف شده ۵۵۰ ثوب البسه قاچاق کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط