مقدمات خدمت رسانی به مسافران نوروزی یزد از هم اکنون اجرایی شود


مقدمات خدمت رسانی به مسافران نوروزی یزد از هم اکنون اجرایی شود

یزد- ایرنا- فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان یزد گفت: از اکنون باید همه دستگاه ها هماهنگی و تصمیمات لازم را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی شهر میراث جهانی یزد مد نظر داشته باشند و فعالیت های اجرایی از حالت جلسه ای خارج شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری روز دوشنبه در نشست ستاد سفر نوروزی شهرستان یزد افزود: با توجه به سوابقی که وجود دارد و بازدیدها و بررسی هایی که صورت گرفته باید رفع مشکلات تا حصول به نتیجه نهایی برای کاهش مشکلات سفرهای نوروزی دنبال شود.

وی ادامه داد: در زمینه خدمات سفر نوروزی با توجه به اینکه به دلیل کرونا در دو سال گذشته با محدودیت هایی مواجه شدیم لذا باید همه دستگاه ها با تصمیم گیری های مناسب نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

فرماندار یزد با توجه به گلایه مندی برخی از دستگاه ها از روشنایی معابر اظهار داشت: شرکت توزیع برق، روشنایی معابر و مسیرهای بافت تاریخی و مناطق مرتبط با این بافت را تامین کند و در برخی از بلوارها که لامپ های آن خراب است و جایگزینی آنها انجام شود و این موضوعات به ایام عید محدود نشود.

وی ادامه داد: مجموعه امیرچقماق نیز اهمیت زیادی دارد و بارها در جلسات مختلف برای رفع مشکلات آن تصمیم گیری شده و به خصوص در زمینه سرویس بهداشتی مشکلاتی در محدوده این میدان وجود دارد.

رستگاری افزود: بازرسی از بوستان ها و بویژه در مسیر ورودی شهر یزد، از فعالیت های اولویت دار شهرداری های یزد، شاهدیه، زارچ و حمیدیا باشد و بخصوص سرویس های بهداشتی مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات رفع نقص انجام شود.

فرماندار یزد گفت: دستگاه های خدمت رسان و اصنافی که در ایام نوروز کشیک هستند، باید از الان مشخص و اعلام شود و هر گونه تصمیم گیری بین دستگاه های اجرایی باید در همین جلسات باشد و در زمان اجرا هیچ گونه عدم هماهنگی قابل پذیرش نیست .

در ادامه این نشست شهرداران مناطق شاهدیه و زارچ و همچنین نمایندگان شهرداری یزد، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، متولی موقوفه امیرچقماق، رئیس جامعه هتلداران، نماینده شرکت توزیع برق، نماینده میراث فرهنگی و تعدادی دیگر از نمایندگان دستگاه ها گزارش و اقدامات انجام شده اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)