معاون استاندار گلستان از جنگلبان مصدوم گرگانی عیادت کرد


معاون استاندار گلستان از جنگلبان مصدوم گرگانی عیادت کرد

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان امروز دوشنبه با حضور در بیمارستان پنج آذر گرگان از علی شکیبا جنگلبان گرگانی که روز گذشته با حمله یک دامدار متخلف از ناحیه سر مصدوم شده بود عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر در این دیدار که مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز حضور داشت، روند درمانی شکیبا را از رئیس بیمارستان پنج آذر جویا شد

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان نیز روز گذشته با علی شکیبا جنگلبان گرگانی به صورت تلفنی گفت و گو و از وی دلجویی کرده بود.

علی شکیبا جنگلبان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان صبح دیروز یکشنبه بر اثر حمله یکی از دامداران منطقه قُرق این شهرستان با ضربه چاقو از ناحیه سر زخمی و راهی بیمارستان پنج آذر شده بود.

این حادثه زمانی رخ داد که جنگلبان قرق به یکی از دامداران منطقه پس از ورود احشام به محدوده جنگلی تذکر داد اما فرد متخلف در پاسخ به این تذکر، با چاقو به جنگلبان حمله کرد.

بر اساس اعلام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ جنگلبان این استان در راه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در گالیکش، آزادشهر، رامیان ، علی آباد، گرگان، کردکوی و بندر گز با حمله متجاوزان به طبیعت مصدوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج