طرح «دوباره زندگی» کمیته امداد سمنان 70 زوج را به خانه مشترک بازگرداند


طرح «دوباره زندگی» کمیته امداد سمنان 70 زوج را به خانه مشترک بازگرداند

سمنان- ایرنا-معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: 70 زوج پس از متارکه، با دریافت خدمات مشاوره ، راهنمایی کمیته امداد استان در قالب طرح «دوباره زندگی» به زندگی مشترک بازگشتند.

به گزارش ایرنا، سعید اسعدی روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: طرح دوباره زندگی با کمک مشاوران، خویشاوندان، ریش سفیدان و روحانی محل به دنبال رفع تعارض بین زوجین با اجرای برنامه های پیشگیری و کنترل طلاق است.

وی افزود: جشن کوچکی برای هر یک از این خانواده ها به صورت مجزا در ایام ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر تا ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود.

اسعدی ادامه داد: معاونت امور فرهنگی با شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجین به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده است.

وی اضافه کرد: این راهبرد نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب‌های اجتماعی دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: از بانوان تحت حمایت کمیته امداد در زمینه مادران کتابخوان، قرآنی، فعال اجتماعی، توانمند اقتصادی و خودکفایی، مادران دارای فرزندان موفق در زمینه تحصیلی و اجتماعی تجلیل شد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در