خورشیدی: تست دوم منفی شود، برایش بلیت جدید می‌گیریم/ آخرین وضعیت سردار بعد از مثبت شدن تست کرونا


خورشیدی: تست دوم منفی شود، برایش بلیت جدید می‌گیریم/ آخرین وضعیت سردار بعد از مثبت شدن تست کرونا

مدیر تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت سردار آزمون و ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی طی گفت‌و‌گویی با شبکه خبر سیما درباره مثبت شدن تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون بیان کرد:‌ منتظر نظر اسکوچیچ در این خصوص هستیم. صحبتی با آزمون داشتیم، او صدای سرپرست تیم زنیت را برای ما فرستاده بود. در این فایل صوتی آمده که تیم زنیت دو روز قبل تست داده و جواب تست سردار مثبت شده است. اکنون هم باید منتظر جواب تست امروز آزمون باشیم. اگر این تست منفی باشد طبق قوانین فیفا باید به اردوی تیم ملی بیاید و در اختیار ما قرار بگیرد.


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: باشگاه زنیت مقداری نگران تشدید مصدومیت آزمون در صورت آمدنش به ایران است اما خودش با آنها صحبت کرده و گفته زیرنظر گروه پزشکی تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران هستم و کار درمانی‌ام را در تهران انجام می‌دهم. او دوست دارد در اردوی تیم ملی باشد اما منتظر جواب تست جدیدش هستیم.


مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باشگاه زنیت نخواهد سردار را به تیم ملی بدهد، تاکید کرد:‌ از شب گذشته تاکنون 3-2 نامه به باشگاه زنیت فرستاده‌ایم. امروز هم برای فیفا نامه زدیم و نسبت به این موضوع که در روزهای فیفادی بازیکنی در اختیار تیم ملی قرار نگیرد، کوتاه نمی‌آییم. فایل صوتی هم که سرپرست زنیت برای آزمون فرستاده حاکی از مسائل زیادی است که فدراسیون ما برای این تیم ارسال کرده است.در این فایل آمده است باید جواب تست دومت مشخص شود تا ‌در صورت منفی شدن، کارهای اعزامت به ایران را انجام بدهیم.


خورشیدی افزود: برای آزمون بلیت گرفته‌ایم. تیم زنیت و این بازیکن اکنون در دوبی هستند. یک بلیت سوخت اما پس از منفی شدن تستش بازهم برای سردار بلیت می‌گیریم. اگر از تست امروزش جواب نگیریم قطعا در روزهای آینده بلافاصله پس از منفی شدن تست‌های بعدی‌اش او را در کنار تیم ملی خواهیم داشت.


باید منتظر ماند و دید در نهایت سردار آزمون چه سر انجامی پیدا خواهد کرد؛ اینکه او به دیدار با عراق می‌رسد یا خیر موضوع مهمی است که احتمالا تا فردا روشن خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد