خورشیدی: تست کرونای آزمون سه روز قبل مثبت شده بود/ نگرانی زنیت از مصدومیت سردار


خورشیدی: تست کرونای آزمون سه روز قبل مثبت شده بود/ نگرانی زنیت از مصدومیت سردار

تهران- ایرنا- سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تست کرونای سردار آزمون سه روز قبل مثبت شده بود گفت: باشگاه زنیت نگران مصدومیت سردار است و آنها معتقدند اگر این مهاجم به ایران بیاید مصدومیتش تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره ماجرای مثبت شدن تست کرونای سردار آزمون، اظهار داشت: منتظر نظر دراگان اسکوچیچ هستیم تا ببینیم در صورت نیاز چه کسی جایگزین سردار شود. طی آخرین صحبتی که با سردار داشتیم سرپرست تیم زنیت برای او پیغام فرستاده که سه روز قبل تست این بازیکن مثبت شده بود. باید ببینیم جواب تست امروز(دوشنبه) او چه می‌شود. اگر منفی باشد می‌تواند طبق قوانین فیفا به تیم ملی اضافه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه زنیت، نگران مصدومیت اوست و می‌گفتند اگر به ایران بیاید مصدومیتش تشدید می‌شود. سردار به آنها گفته بود زیر نظر کادر پزشکی کارهای درمانی را انجام می‌دهد و دوست دارد در اردوی تیم ملی کنار تیم باشم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران همچنین بیان داشت: به باشگاه زنیت نامه زدیم و چند ایمیل فرستادیم. به فیفا هم نامه زدیم. کوتاه نمی‌آییم که در روز فیفادی بازیکنی در اختیار ما قرار نگیرد.

وی در ادامه گفت: یک بلیت سردار سوخت و چون در دوبی حضور دارد یک بلیت دیگر برایش می‌گیریم تا به اردوی تیم ملی بیاید. قطعا اگر جواب تستش منفی شد او را به اردوی تیم می‌آوریم.

خورشیدی در پایان راجع به اضافه شدن دیگر بازیکنان لژیونر به اردوی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان شاغل در قطر هم به اردو اضافه شدند. تعدادی از بازیکنان هم امشب تا صبح فردا(سه شنبه) به اردو خواهند آمد. بازیکنانی که می‌آیند ابتدا باید تست بدهند و بعد از حضور در قرنطینه و منفی شدن تست‌ها به اردو می‌آیند.

تیم ملی فوتبال ایران هفتمین دیدار خود در دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق در روز پنجشنبه به انجام می‌رساند و در صورت کسب برتری جواز حضور در جام جهانی را کسب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج