کارکردهای رسانه‌ای در تبیین اهداف انقلاب اسلامی دیده شود


کارکردهای رسانه‌ای در تبیین اهداف انقلاب اسلامی دیده شود

مشاور استاندار خراسان جنوبی و مدیر روابط عمومی استاندار خراسان‌جنوبی خواستار استفاده بیش از پیش از فضای رسانه‌ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی براساس کارکردهای انقلابی شد.

محمود مقامی، امروز دوشنبه ۴ بهمن در جلسه کمیته تخصصی دستگاه‌های اجرایی ستاد دهه فجر استان گفت: باید در برنامه‌های دهه فجر دو موضوع بیانیه گام دوم و دستاورد های ۴۳ ساله انقلاب تببین شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ایام دهه فجر مراسم با موضوع دهه فجر و دستاوردهای انقلاب در مساجد و محلات برگزار شود؛ پیشکسوتان حوزه انقلاب اسلامی در ادارات شناسایی شوند و از تجربیاتشان استفاده شود.

مشاور استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود فضای مجازی خواستار استفاده بیش از پیش فضای رسانه‌ها در تبیین اهداف انقلاب شد.

مقامی با اشاره به جمع بندی دستاوردهای مختلف دستگاهای اجرایی در ۴۳ سال گذشته خواستار تببین و اطلاع رسانی این دستاوردها در سطح مساجد شد و امسال با توجه به بیانیه گام دوم باید شکل و کار امسال متفاوت تر باشد و بر اساس ظرفیتی که داریم و توانمندی‌هایی که در استان وجود دارد کار را پیش ببریم.

خنجری، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ایام دهه فجر دستاورد هایی که بعد از انقلاب داشتند را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با برپایی میز خدمت ارتباطاشان با مردم در این ایام افزایش دهند و به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی کنند.

قدوسی پور، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی نیز گفت: اعزام مبلغان به روستاها و عشایر، نشست‌های تخصصی نماز با دانش آموزان و مدارس، گردهمایی نماز و مهدیوت، برگزاری اجلاسیه نماز، مسابقه کتاب خوانی با عنوان نماز در کلام امام‌خمینی، تولید محتوا در خصوص دهه فجر در فضای مجازی از جمله برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان است.

شایگان، مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز از برگزاری ۶۰ برنامه که ۲۰ برنامه در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌های دیگر به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد شد، خبر داد.

فیض آبادی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: اجرای مسابقات قرانی، فضاسازی شهری، برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی است.

مالکی، مدیر روابط عمومی شهرداری بیرجند نیز گفت: طبق سنوات گذشته شهرداری در دهه فجر برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشن در فرهنگسرای شهر، اهدا گل به مسافران در فرودگاه در روز ۱۲ فروردین، آذین بندی معابر و ورودی شهر خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟