برگزاری 107 برنامه کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان


برگزاری 107 برنامه کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری 107 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا- حسین مسگرانی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ایام دهه فجر افزود: در تمامی شهرستان های استان جشن های انقلاب، شب شعر و برنامه های متنوع و مختلفی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: همچنین سند برش مهندسی توسعه فرهنگی استان با رویکرد بومی در بخش های مختلف در ایام دهه فجر رونمایی می شود.

مسگرانی گفت: امسال با وجود مشکلات بویژه ویروس کرونا برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل ها برگزار و از ۱۵ بهمن ماه جشنواره فیلم فجر با نمایش ۱۴ تا ۱۶ فیلم در سینماهای هلال و اشراق زاهدان اکران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر ۲ سالن نمایش فیلم در شهرستان های زهک و خاش با همکاری بنیاد علوی افتتاح می شود.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره فیروزه، جشنواره قرآنی و کرسی های تلاوت قرآن، نمایش فیلم سینمایی لیپار و تجلیل از عوامل این فیلم، اختتامیه جشنواره مستاگ، اختتامیه جشنواره گرافیک رضوی و جشنواره موسیقی از جمله برنامه های این ایام در زاهدان است.

مسگرانی ادامه داد: به صورت ویژه رویکردی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در اکثر شهرهای استان آغاز شده و در حوزه هنرهای تجسمی نیز تعاملاتی با رویکرد فجر انقلاب در حال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا