نمایشگاه کوثر حیات در ایوان انتظار مترو میدان ولی عصر (عج) افتتاح شد


نمایشگاه کوثر حیات در ایوان انتظار مترو میدان ولی عصر (عج) افتتاح شد

تهران- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: نمایشگاه کوثر حیات در راستای عرضه و فروش تولیدات و دستاوردها بانوان کارآفرین در محل ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه کمیته امداد تهران، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای ترویج فرهنگ مهربانی، نیکوکاری و اشتغال زایی مجریان طرح های خودکفایی، نمایشگاه کوثر حیات به منظور عرضه تولیدات و دستاوردهای مجریان طرح های خودکفایی بانوان کارآفرین کمیته امداد استان تهران و البرز با همکاری شرکت بهره بردار راه آهن شهری تهران و حومه با حضور محمد مهدی اسماعیلی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران، مهدی شایسته اصل مدیرعامل مترو تهران و مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهردار تهران در ایوان انتظار میدان ولی عصر (عج) با ۲۱ غرفه افتتاح شد.
مهدی سلامی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حرکت در مسیر توانمند سازی و رفع وابستگی مددجویان تحت حمایت از مهمترین اهداف کمیته امداد است، گفت: بازارچه عرضه تولیدات و دستاوردهای خودکفایی بانوان کارآفرین با هدف معرفی و فروش دستاوردهای تولیدی خانواده‌های تحت حمایت تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

وی افزود: در نمایشگاه کوثر حیات محصولاتی از قبیل صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک و محصولات چرمی عرضه می شود.

سلامی تصریح کرد: مجریان طرح های خوکفایی با دریافت تسهیلات از بانکهای عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد توانسته‌اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد نیز فراهم کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: معرفی دستاوردهای مجریان طرحهای اشتغال زایی، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی، تعامل با سازمان ها و مراکز مختلف در راستای هم افزایی در ارائه خدمت به جامعه هدف تحت حمایت از جمله این اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

غرفه ثبت نام از خیّران برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین در این نمایشگاه برپاست و خیّران علاقه مند با مراجعه به این غرفه می توانند نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا