معاون استاندار آذربایجان غربی: رویکرد اصلی دولت سیزدهم مدیریت میدانی است


معاون استاندار آذربایجان غربی: رویکرد اصلی دولت سیزدهم مدیریت میدانی است

ارومیه – ایرنا – سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به رویکرد مقام عالی استان مبنی بر مدیریت حضوری در میان مردم گفت: باید مشکلات را دید و بر اساس احوال و پتانسیل های آنان تصمیم گیری کرد .

رضا ابراهیمی روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری ماکو اظهار داشت: ایام الله دهه فجر درحقیقت تحولی در نظام سیاسی ایران به رهبری حضرت امام (ره) بود که منجر به سرنگونی رژیم طاغوت شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این ایام برای ما مهم و حیاتی است، افزود: در حقیقت نظام سیاسی جمهوری اسلامی در این ایام شکل گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: شکل گیری جمهوری اسلامی به فرموده حضرت امام که "نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" بود، در واقع هم ماهیت اسلامی دارد و هم دموکراسی در شاکله آن موجود است.

ابراهیمی هدف کارگزاران جمهوری اسلامی را اجرای قوانین الهی در جامعه خواند و اضافه کرد: حاکمیت الهی به معنای اجرای دستورات دینی و الهی و پیاده سازی آن در جامعه است.

وی ادامه داد:‌ هر نظام سیاسی باید از ۲ شاخصه مقبولیت و مشروعیت برخوردار باشد و انتخابات پرشور در کشور نتیجه پیوند مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است.

وی همچنین با بیان اینکه به فرموده حضرت امام (ٰه) این انقلاب، انقلاب مستضعفان است، اذعان داشت: ما انقلاب کردیم تا تحت سیطره دیگران نباشیم و اگر امروز در صحنه داخلی و بین الملل به پای خود ایستاده ایم و تکیه به کشورهای خارجی نداریم، نتیجه همان گفتمان انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اقامه نماز رییس جمهور در کاخ کرملین یکی از قدرت های جهان را نشان اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت سیزدهم، احیای شعار های انقلاب است.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین "نادر کاظمی" به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ماکو معرفی و از زحمات "علی محمدی ایروانلو" فرماندار سابق تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس