مطالبات معوقه کارگران سد شفارود امروز پرداخت شد


مطالبات معوقه کارگران سد شفارود امروز پرداخت شد

فرماندار رضوانشهر از پرداخت مطالبات کارگران پروژه سد شفارود خبر داد و گفت: مطالبات حدود 800 نفر کارگران تا شهریور، همین امروز پرداخت شد.

محمود قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید خود از پروژه سد شفارود و حضور در جمع کارگران این پروژه، اظهار کرد: با توجه به بدقولی پیمانکار در پرداخت مطالبات کارگران، کارفرمای پروژه نسبت به پرداخت مطالبات این کارگران از امروز تا روز چهارشنبه اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مذکور از ۱۴۰۰/۵/۱۵ متوقف شده است، افزود: به نمایندگی از طرف دولت و کارفرما در میان کارگران حاضر شدم تا پیام کارفرما را منتقل کنم و خوشبختانه در راستای قولی که به کارگران داده بودیم، امروز شاهد پرداخت مطالبات حدود ۸۰۰ نفر از کارگران تا شهریور هستیم.

فرماندار شهرستان رضوانشهر، با اشاره به عدم اشتغال ۶۰۰ نفر از کارگران به دلیل تعطیلی عملیات اجرایی، اضافه کرد: حدود ۲۰۰ کارگر همچنان در محل پروژه مشغول هستند.

قاسمی، پیشرفت پروژه سد شفارود را حدود ۴۸ درصد دانست و یادآور شد: پس از پرداخت مطالبات، مشکلات بین کارفرما و پیمانکار با پیگیری استاندار گیلان و از طریق قانون حل و فصل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز کارگران سد شفارود برای چندمین بار در محل اجرای پروژه تجمع کرده بودند تا پیگیر حقوق معوقه خود باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان