43 برنامه، دستاورد کانون پرورش فکری کودکان یزد در دهه فجر امسال است


43 برنامه، دستاورد کانون پرورش فکری کودکان یزد در دهه فجر امسال است

یزد-ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 43 عنوان برنامه به یمن این ایام در سراسر استان یزد اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عالیه قوامی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: این تعداد برنامه شامل برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود که در مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوان سراسر استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه ای که به صورت فراگیر انجام خواهد شد نخستین مهرواره تک فریم های کودکانه با محوریت ساخت انیمیشن خواهد بود گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر جشن بزرگ انقلاب در تاریخ ۲۱ بهمن و در پارک هفتم تیر همراه با برگزاری ۱۰ غرفه فرهنگی و هنری شامل بازی و سرگرمی، حافظ خوانی و دیگر برنامه ها اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان یزد، رونمایی از فراخوان پوستر چهارمین جشنواره قصه گویی چله قصه ها، اعزام پیک امید کانون به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته یزد، اجرای ویژه برنامه های بوی بهار و برپایی نمایشگاه های عکاسی در فضاهای مختلف را از دیگر برنامه های این نهاد اعلام کرد.

قوامی از عضویت رایگان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به این مناسبت و در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری سلسله نشست های مجازی و حضوری با حضور نوجوانان و همچنین کارگاه های عکاسی سفال و دیگر کارگاه ها در سراسر استان، تجلیل از خانواده شهید امیر آواره و شهید مسلم قیومی زاده که از شهدای عضو کانون هستند، از دیگر برنامه ها خواهد بود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، تجلیل از فرزندان شهید فلاحتی از شهدای امنیت استان که عضو کانون هستند، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده اعضای شهید کانون را از دیگر برنامه ها برشمرد و یادآور شد: هم اکنون بیش از ۱۴ هزار نفر عضو این کانون هستند که از این تعداد بیش از ۸ هزار نفر دختر و مابقی پسر هستند و بعد از یزد شهرستان اردکان با دو مرکز بیشترین عضویت را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد