بانوان در تمامی عرصه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند


بانوان در تمامی عرصه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت که بانوان با الگو گرفتن از فاطمه زهرا(س) در تمانی عرصه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند و ولایت‌مداری خود را همواره به اثبات رسانده‌اند.

به گزارش ایرنا سرهنگ "علی‌اصغر فارسی" روز دوشنبه در آئین تجلیل از بانوان فعال در عرصه رسانه شهرستان ملایر اظهار داشت: همراهی و مسئولیت‌پذیری بانوان ایران اسلامی بی‌بدیل است.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، به جایگاه والای زنان ور جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: شخصیت وجودی و همه‌جانبه صدیقه طاهره(س) در ابعاد مختلف الگویی ناب برای زنان جامعه است و در این راستا موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر موفقیت‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون زنان شیردل دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه(س) بنیانگدار جهاد تبیین است و زنان جامعه باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سرهنگ فارسی با ببان اینکه در کشورهای غربی از زن به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می‌شود، تاکید کرد: اقتصاد در این کشورها وابسته به ابتذال کشیدن زنان است و اگر ابتذال را از غرب بگیرند، اقتصاد آن ها فلج می‌شود.

وی جایگاه زن در جامعه را از چالش‌های اصلی کشورهای غربی عنوان و اظهار داشت: زن و مرد از نظر انسانیت، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما به واسطه وظایف و ماموریت‌هایشان، ویژگی‌های متفاوتی دارند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه عواطف بانوان با توجه به نقش آنان به عنوان مادر و همسر نسبت به مردان بیشتر است، ادامه داد: جایگاه زن در اسلام بالقوه است و بالفعل شدن آن به خود فرد بستگی دارد.

سرهنگ فارسی گفت: پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، محقق کننده هدف خلقت یعنی به کمال رساندن بشریت هستند و بدون شک اگر حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم، با پیشرفتی همه‌جانبه به اوج خواهیم رسید.

بانوان در تمامی عرصه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند

وی همسرداری و فرزندپروری را ۲ وظیفه اصلی بانوان عنوان کرد: انجام فعالیت‌هایی در راستای تقویت انقلاب و اسلام توسط بانوان را در کنار انجام وظیفه اصلی آنها، اقدامی جهادی است، به شرط آنکه به رسالت اصلی او که همان همسرداری و فرزندپروری است، ضربه‌ای نزند.

سرهنگ فارسی گفت: این در حالیست که کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که برای ضربه زدن به بنیان خانواده در ایران، باید بانوان را مورد هدف قرار دهند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر نیز به شرایط جنگ رسانه‌ای در کشور اشاره کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز با تحریف انقلاب، می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

"شهرام ذبیحی" با بیان اینکه زنان برای همه جامعه الگو و نمونه هستتد، بیان کرد: اهالی رسانه باید همانند حضرت زهرا(س) جهاد تبیین کنند.

وی ولایت مداری، ولایت‌شناسی و دفاع از ولایت را از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: این تعبیر رهبر فرزانه انقلاب است که اگر ما حقایق انقلاب و کشور را به درستی تبیین نکنیم، دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق