مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران منصوب شد


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران منصوب شد

ساری- ایرنا- داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، طی حکمی حسن جهانیان را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش ایرنا ،روابط عمومی اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن تایید این خبر اعلام کرد که جهانیان معاونت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و معاونت فنی راه های روستایی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

جهانیان اواخر اسفند ماه سال گذشته به عنوان مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مازندران از این اداره کل رفته بود و امروز پس از گذشت حدود یکسال به عنوان مدیر کل راهداری به سازمان اصلی خود برگشته است.

اداره کل راهداری و جاده ای مازندران از ابتدای سال ۱۳۹۸ توسط عباسعلی نجفی به عنوان مدیر کل این اداره در استان مدیریت می شده است اما وی در دهم آذر ماه امسال بر اساس حکم دادگستری مازندران مبنی بر داشتن جرم ارتشاء و اختلاس توأم با جعل ، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستگیر شد.

اداره کل راهداری از دهم آذرماه تا کنون توسط اسماعیل فولادی به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران مدیریت شده است.

مازندران ۱۰ هزار و۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر آن محور های اصلی است و سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تردد در این استان به ثبت می رسد.
کندوان، هراز و فیروزکوه سه محور اصلی ارتباط مازندران با پایتخت و غرب کشور است و محور کیاسر هم ارتباط این استان را با سمنان برقرار می کند. این محورها در عین حال یکی از مهم ترین مسیرهای گردشگری مازندران به شمار می روند.
همچنین ۲ محور در شرق و غرب استان راه ورودی مازندران از استان گلستان و گیلان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول