بارش برف بیش از هفت میلیارد تومان به شهرستان سوادکوه خسارت زد


بارش برف بیش از هفت میلیارد تومان به شهرستان سوادکوه خسارت زد

ساری – ایرنا – فرماندار شهرستان سوادکوه، گفت: براساس برآورد اولیه بارش شدید برف و باران بیش از هفت میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد کرده است.

عین الله طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بارش شدید برف و باران منجر به خسارت تاسیسات راه و جاده و همچنین سقوط تیر برق در سطح این شهرستان شده بود.

وی گفت: براساس برآورد اولیه بیش از هفت میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد شده است که این میزان خسارت به مدیریت بحران اعلام شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۷۱ روستا شهرستان سوادکوه که مسیر ۱۱۹ روستا با بارش برف مسدود شده بود، هم اکنون راه دسترسی اکثر روستاها بازگشائی کامل شده است.

فرماندار سوادکوه افزود: روستاهای بالادست که خالی از سکنه است در اولویت ما نیست و هم اکنون تنها تردد در مسیر شش رودبار به دراسله به دلیل یخبندان به سختی انجام می شود.

طالبی گفت که برای آسان شدن تردد خودروها هم اکنون ادوات راهداری در مسیر شش رودبار به دراسله مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند تا این مسیر هم بازگشائی کامل شود.

به گزارش ایرنا، بارش شدید برف و باران که از پنج شنبه شب یکم بهمن ماه یعنی جمعه گذشته در شهرستان سوادکوه ادامه داشت و منجر به مسدود شدن مقطعی جاده اصلی در بامداد همان روز شده بود که این مسیر با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...