سارق قاتل نگهبان یک مجتمع در مسکن مهر پردیس، دستگیر شد


سارق قاتل نگهبان یک مجتمع در مسکن مهر پردیس، دستگیر شد

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: سارقی که حین سرقت، نگهبان یک مجتمع مسکونی را در فاز 8 مسکن مهر پردیس به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد عبدیان در حاشیه بررسی صحنه قتل نگهبان ساختمان به خبرنگاران گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مجتمع های مسکونی فاز ۸ پردیس تصادف منجر به فوت رخ داده و ضارب متواری شده است، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه توضیح داد: پس از بررسی مشخص شد که موضوع تصادف منتفی و ضارب قصد سرقت از یکی از کارگاه‌های نیمه کاره ساختمانی را داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نگهبان برای ممانعت از سرقت جلوی وی را گرفته و سارق به منظور فرار از دست وی با خودرو به نگهبان برخورد کرده که منجر به فوت نگهبان ساختمان شد.

عبدیان گفت: متهم پس از نافرجامی سرقت و به قتل رساندن نگهبان مجتمع به یکی از استان‌های همجوار فرار کرد و ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند.

وی توضیح داد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و اظهار داشت: ابتدا برای سرقت وارد مجتمع شدم و پس از سرقت قصد فرار داشتم که با هوشیاری و مقاومت نگهبان روبرو شدم و برای رها شدن از دست نگهبان وی را با خودروی خود زیر گرفتم که وی در دم جان باخت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت شهروندان، اظهار داشت: پلیس با هر گونه ناهنجاری و جرم به صورت ویژه ودر اسرع وقت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار دارد تا در صورت اطلاع از هر مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پلیتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد