شانس بزرگ برای ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی


شانس بزرگ برای ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی

میلاد سرلک با توجه به غیبت احمد نوراللهی فرصت زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد داشت. نوشته شانس بزرگ برای ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی...

شانس بزرگ برای ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی

فرصت بازی فیکس در ترکیب تیم ملی برای میلاد سرلک
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 | 19:15
شانس بزرگ برای ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی

میلاد سرلک با توجه به غیبت احمد نوراللهی فرصت زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی نمی تواند تیم ملی را در دو بازی پیش رو همراهی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی خودش را برای دو بازی حساس مقابل عراق و امارات آماده می کند که طبق اخبار رسیده تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون مثبت شده و این دو بازیکن تاثیرگذار نمی توانند تیم ملی را در دو بازی پیش رو همراهی کنند. از همین رو اسکوچیچ از لیست انتظار کمال کامیابی نیا را به اردو فراخواند تا جانشین نوراللهی شود. احمد نوراللهی در همه بازی های قبلی تیم ملی جزو بازیکنان فیکس و تاثیرگذار ما بود و حالا اسکوچیچ باید جانشین مناسبی برای احمد پیدا کند.

در لیست تیم ملی نفراتی مثل سعید عزت اللهی ، کمال کامیابی نیا ، میلاد سرلک و سامان قدوس به عنوان هافبک میانی حضور دارند و بازیکنانی مثل وحید امیری و احسان حاج صفی هم توانایی بازی به عنوان هافبک میانی دارند. در بین این نفرات حضور سعید عزت اللهی به عنوان بازیکن فیکس تقریبا قطعی است ولی مشخص نیست در میانه میدان چه کسی کنار سعید به میدان خواهد رفت. با توجه به غیبت نوراللهی ، به نظر می رسد یکی از بین میلاد سرلک و یا کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت که در این بین شانس سرلک کمی بیشتر است. میلاد که در یکی دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت ، در اردوهای قبلی تیم ملی هم توسط اسکوچیچ دعوت می شد و در چند بازی هم فرصت بازی کردن پیدا کرد. از همین رو شانس شماره ۱۰ پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بیشتر از سایر بازیکنان است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر