سیستم تیم ملی در غیاب سردار آزمون چگونه خواهد بود؟


سیستم تیم ملی در غیاب سردار آزمون چگونه خواهد بود؟

ظاهرا تیم ملی در غیاب سردار آزمون هم با همان سیستم 1-3-2-4 برابر عراق به میدان خواهد رفت و غسیت ستاره تیم ملی تغییری در سیستم نخواهد داشت. نوشته سیستم تیم ملی در غیاب سردار آزمون چگونه خواهد بود؟...

سیستم تیم ملی در غیاب سردار آزمون چگونه خواهد بود؟

استفاده از سیستم 1-3-2-4 برای دیدار تیم ملی برابر عراق در غیاب سردار آزمون
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 | 17:54
سیستم تیم ملی در غیاب سردار آزمون چگونه خواهد بود؟

ظاهرا تیم ملی در غیاب سردار آزمون هم با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ برابر عراق به میدان خواهد رفت و غسیت ستاره تیم ملی تغییری در سیستم نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت قطعی شدن غیبت سردار آزمون در بازی تیم ملی مقابل عراق، احتمالا باز هم شاهد استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ توسط دراگان اسکوچیچ خواهیم بود

به گزارش پارس فوتبال، تا قبل از بازی آبان‌ماه برابر لبنان که سرمربی تیم ملی مهدی طارمی و سردار آزمون را در اختیار داشت از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می کرد تا از هر دو مهاجم سرشناس تیمش به صورت همزمان در ترکیب اصلی بهره بگیرد اما ماجریی که بین طارمی و اسکوچیچ به وجود آمد و باعث خط خوردن مهاجم پورتو از فهرست تیم ملی شد، سیستم تیم ملی در دو بازی بعدی‌اش را تغییر داد.

در شرایطی که دست دراگان اسکوچیچ برای انتخاب زوج سردار آزمون کاملا باز بود، او ترجیح داد جلوی لبنان و سوریه، تیمش را فقط با یک مهاجم تخصصی به مصاف حریفانش بفرستد و از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد.

حالا هم به نظر میرسد در بازی برابر عراق و امارات، اسکوچیچ احتمالا دوباره سراغ همین سیستم برود چرا که هنوز تکلیف حضور سردار ازمون در اردوی تیم ملی مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که او به خاطر کرونا، نتواند تیم ملی را در دو بازی بعدی‌اش همراهی کند.

البته تیم ملی مهاجمان آماده دیگری همچون کریم انصاری‌فرد، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در اختیار دارد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022