برگزیده شدن 18 مقاله از 100 مقاله ارسال شده/ شاگردان حضرت یحیی (ع) در یمن افتخار می آفرینند


برگزیده شدن 18 مقاله از 100 مقاله ارسال شده/ شاگردان حضرت یحیی (ع) در یمن افتخار می آفرینند

دبیر علمی کنگره ملی حضرت یحیی بن زید (ع) با اشاره به ارسال بیش از 100 مقاله به دبیرخانه کنگره، گفت: از لین میان 18 مقاله برگزیده و پنج مقاله به صورت سخنرانی ارائه شد.

محمدحسین رجبی دوانی امشب در آیین اختتامیه کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید (ع) با اشاره به اینکه پس از فراخوان شورای سیاستگذاری کنگره بیش از ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد، اظهار کرد: علمای دینی و دانشگاهی ارجمندی در اصفهان پس از بررسی تمامی مقالات ۶۰ مقاله را جهت شرکت در مرحله داوری انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه ارزیابی و داوری نهایی توسط علمایی از قم و تهران منجر به انتخاب ۱۸ مقاله برگزیده شد، افزود: پنج مقاله نیز به صورت سخنرانی در پول تخصصی و علمی کنگره در دانشگاه گنبدکاووس ارائه شد.

دبیر علمی کنگره ملی یحیی بن زید (ع) از همکاری ۱۵ دانشگاه، ۱۸ عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد مبرز حوزه علمیه جهت نظارت علنی و داوری کنگره خبر داد و گفت: به لطف خدا در جریان این کنگره محضر دو تن از مراجع عظام تقلید آیات عظام سبحانی و علوی گرگانی و همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: مراجع بزرگوار تقلید علاوه بر بیانات ارزشمند خود در جمع شورای سیاستگذاری کنگره، پیامهایی را جهت چاپ در کتاب کنگره ارسال کرده اند.

رجبی دوانی وجود این امامزاده جلیل القدر و مبارز را نعمتی بزرگ برای کشور و به ویژه استان گلستان دانست و تاکید کرد: امروز شاگردان و پیروانش این امامزاده واجب التعظیم در یمن قهرمان در برابر آل سعود مشغول افتخارآفرینی برای اسلام هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق