توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند آغاز شد


توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند آغاز شد

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند آغاز شد که اقدامی مناسب و برای تنظیم بازار و اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حسین موهبتی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان خراسان جنوبی افزود: در اجرای این طرح برخی اقلام ضروری مردم به‌صورت اینترنتی ارائه می‌شود.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خریداران می‌توانند کالاهای اساسی مدنظر خود را از این سامانه تامین کرده و با هزینه حمل رایگان در محل منزل دریافت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: عرضه اینترنتی کالاهای اساسی، نظارت بر روند تامین و توزیع این اقلام را توسعه می‌بخشد.

در این نشست کلیات طرح سامانه توزیع اینترنتی کالاهای اساسی که توسط اداره کل پست و تعاون روستایی استان انجام شده است، مورد تصویب اعضا قرار گرفت و مقرر شد بخشی از کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار از این طریق توزیع شود.

بررسی وضعیت ذخیره‌سازی و تامین میوه تنظیم بازار پایان سال از دیگر دستورکارهای این نشست بود که طی بررسی‌های انجام شده مصوب شد به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی در پایان سال جاری، حدود ۹۰۰ تن برنج و ۱۷۵ تن شکر تنظیم بازار در سطح بازار استان توزیع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس