هشت پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود


هشت پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود

بجنورد- ایرنا- مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، هشت پروژه ورزشی استان با صرف اعتبار 137 میلیارد و 950میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نرگس دوراندیش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از هشت پروژه ورزشی، ۶ پروژه مربوط به ساخت سالن های ورزشی و دو پروژه دیگر نیز مربوط به گود باستانی در شیروان و زمین تنیس خاکی در اسفراین است.

وی با اشاره به اینکه از هشت پروژه ورزشی، ساخت هفت پروژه از سال ۹۱ در استان آغاز شده بود، گفت: ۲ سالن ورزشی در شهر «پیش قلعه» به مساحت ۶۷۴ متر مربع و روستای «امند» به مساحت هزار متر در بخش مانه، ۲ سالن ورزشی در روستاهای حسن آباد و چهل حصار اسفراین و سه سالن ورزشی دیگر نیز در شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دور اندیش افزود: در این میان تنها پروژه زمین تنیس خاکی شهرستان اسفراین از سال ۹۷ شروع شد که با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر امسال به بهره بردای می رسد.

وی یادآور شد: همچنین ۱۰ خانه ورزش روستایی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان های استان مجهز می شود.

وی مجموع فضاهای ورزشی موجود استان را حدود ۳۰۰ مورد اعلام کرد که از این تعداد ۱۹۰ فضا شهری و مابقی روستایی هستند.

در خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۵ هیات ورزشی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس