اسید پاشی به دختر بجنوردی تکذیب شد


اسید پاشی به دختر بجنوردی تکذیب شد

بجنورد-ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: خبر اسید پاشی به دختری در مرکز استان که امروز در فضای مجازی منتشر شد، صحت ندارد و سوءقصدی در کار نبوده است.

سرهنگ سجاد نامور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: والدین یک دختر جوان که مدعی بودند فرزندشان صبح امروز توسط یک موتور سوار مورد هدف اسیدپاشی قرار گرفته، شکایت خود را مطرح کردند اما بررسی ها نشان داد ادعای این دختر صحت ندارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت این موضوع، ماموران پلیس آگاهی به سرعت تحقیقات خود را آغاز کردند، اما در بررسی محل حادثه محلول پاشی، اثری از پاشیدن ماده اسیدی مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه این دختر مدعی شد که پاشیدن محلول سبب آسیب (جزئی) در ناحیه دست او شده است اظهار داشت: همچنین بررسی ها نشان داد هیچ گونه آثار اسید پاشی بر روی دستان فرد مورد نظر وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تحقیقات نشان داد موضوع اسیدپاشی ساختگی بوده است و این دختر هم آن را اعتراف کرد.

سرهنگ نامور خواستار نظارت بیشتر والدین بر رفتار فرزندان شد و افزود: بسیاری از رفتارهای نابهنجار فرزندان از طریق نظارت والدین قابل کنترل است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: خانواده امن ترین مکان برای آموزش رفتارهای بهنجار برای فرزندان است.

بر اساس این گزارش، این دختر جوان در پاسخ به چرایی دیر رسیدن به منزل داستان اسیدپاشی را ساخته و مطرح کرده بود.

به گزارش ایرنا، امروز خبری مبنی بر یک مورد اسیدپاشی در مرکز استان در فضای منتشر شد که در آن یک دختر مدعی شد که مورد اسیدپاشی قرار گرفته و از ناحیه دست مصدوم شده است.

کانال های تلگرامی نوشتند که مصدومیت این دختر بسیار جزیی است، مصدوم به نزدیکترین درمانگاه منتقل شد و حال عمومی اوخوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی