اعضای مجمع جهادگران خراسان شمالی انتخاب شدند


اعضای مجمع جهادگران خراسان شمالی انتخاب شدند

بجنورد_ ایرنا_ سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران خراسان شمالی امروز دوشنبه با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه استان و گروه های جهادی برگزار و پنج جهادگر بعنوان اعضای حقیقی انتخاب شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این انتخابات ابوالفضل طراوتی با ۴۸ رای، احسان امیری با ۲۹ رای، محمد اسعدی با۲۸ رای، مصطفی محمدی فر با۲۴ رای به عنوان اعضای مجمع جهادی استان خراسان شمالی انتخاب شدند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: اکنون هشت شورای جهادی پنج نفره به همراه شورای ناحیه دانشجویی در خراسان شمالی منتخب بسیجیان جهادگر خراسان شمالی هستند که امروز با حضور در این انتخابات مجمع شورای جهادی استان را انتخاب کردند.

علی دارابی تصریح کرد: امروز سومین انتخابات مجمع مرکزی جهادگران خراسان شمالی برگزار شد و پس از این مرحله کل شوراهای جهادی استان ها در کشور مجمع ملی عالی جهادگران کشور را تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص ضرورت تشکیل این مجامع هم گفت: با تشکیل این شوراها اتفاقات بسیار خوبی افتاد یکی اینکه ما به یک شبکه عظیم متصل به هم در کشور تبدیل شدیم و اثرات مثبت آن در بحران ها دیده می‌شود و نقش تسهیلگری و مطالبه گری خود را به خوبی ایفا می کنیم.

یک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی خراسان شمالی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه های جهادی جغرافیا محور و در سایر استان ها نیز فعالیت می کنند.

۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط این گروه های جهادی درخراسان شمالی انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید