فرماندار جدید صالح‌آباد خراسان رضوی منصوب شد


فرماندار جدید صالح‌آباد خراسان رضوی منصوب شد

مشهد- ایرنا- محمد علیمردانی در آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی صالح‌آباد معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه در این آیین گفت: سعی و تلاش ما بر این است که مسوولانی با شاخصه های مدیریت جهادی و فسادستیزی، همراه با ارزش‌های والای اخلاقی انتخاب کنیم و مدیریت جهادی نیز با این عوامل محقق می شود.

سیدهادی طباطبایی افزود: ضروری است روند شناسایی ظرفیتها، منابع و پتانسیل‌های این منطقه مرزی به خصوص در حوزه معادن ادامه یابد و امیدواریم با همراهی مردم، شاهد شکوفایی، توسعه و رشد هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

وی در ادامه گفت: شعار دولت سیزدهم فسادستیزی و اخلاق‌مداری است و در حال حاضر فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم، که در واقع بالاترین عبادت است، برای مدیران مهیا شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فرماندار جدید شهرستان صالح آباد، از فرزندان شاهد است که انگیزه بالایی هم برای کمک به رشد و شکوفایی این شهرستان دارد و امید است اولین گام‌های خود را در زمینه استقرار ادارات، صنعت، ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان و توجه به معادن و تشویق سرمایه گذاران بردارد.

در این آیین با قدردانی از خدمات ولی قلیچی، فرماندار سابق صالح آباد، محمد علیمردانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان مرزی معرفی شد.

شهرستان صالح آباد، که ۲۴ آذرماه سال ۹۷ تاسیس شد، پیش از این یکی از بخشهای تابعه شهرستان تربت جام بود و از نظر جغرافیایی با ترکمنستان و افغانستان مرز مشترک دارد.

شهر صالح آباد واقع در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال شرقی تربت جام و ۱۷۴ کیلومتری جنوب غربی مشهد هشت هزار و ۶۲۵ نفر جمعیت دارد.

صالح آباد شامل چهار دهستان است که از سال ۱۳۱۶ سابقه بخشداری و از سال ۱۳۴۲ سابقه شهرداری داشته است.

شهرستان صالح آباد ۲ بخش و ۸۱ روستا با جمعیت بیش از ۲۰ خانوار و ۱۱ روستای کمتر از ۲۰ خانواری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان