به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز دوشنبه به رسانهها اعلام کرد: همچنین از این تعداد ۴۹ هزار و ۴۴۲ درخواست راهنمایی و اطلاعات از پلیس قابل رسیدگی و عملیاتی نبوده است.
وی افزود: از مجموع تعداد کل تماس های عملیاتی ۲۳ هزار و ۱۰۸ فقره تماس فوریتی و چهار هزار و ۷۳۶ فقره تماس غیر فوریتی بود.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۱۰۵ فقره تماس بصورت بررسی اطلاعاتی بوده است ادامه داد: میانگین تماس ۲۴ ساعته با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ حدود ۲ هزار و ۶۰۰ مورد در روز می باشد.
سردار الهی تصریح کرد: مرکز فوریت های ۱۱۰پل ارتباطی پلیس و مردم است بنابراین مدارا با شهروندان، گشاده رویی در پاسخ مناسب به تماس گیرنده، موجب عزت و افتخار پلیس و ارتقای اعتماد مردم به این نهاد می شود از این رو کاربران باید ضمن رعایت اصول کاری، مخاطب خود را به طور کامل راهنمایی کنند.