نیروهای فوریت پزشکی خمین مورد ضرب و شتم همراه یک مصدوم قرار گرفتند


نیروهای فوریت پزشکی خمین مورد ضرب و شتم همراه یک مصدوم قرار گرفتند

خمین - ایرنا - ‍رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین از ضرب و شتم نیروهای فوریت پزشکی این شهرستان توسط همراه مصدوم در صحنه تصادف خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین، " اسماعیل تیرانی " توضیح داد: طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ماموریتی مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر۱۰ محور خمین - شازند اعلام شد که همکاران عملیاتی پایگاه ۲ شهری به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
وی گفت: کارشناسان پایگاه امدادی پس از رسیدن به آدرس مورد نظر، به منظور انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداخته که با پرخاشگری اطرافیان مواجه شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین افزود: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به منظور انجام امور تخصصی و استفاده از تجهیزات مورد نظر به سرعت به بیمارستان شهرستان منتقل شود.
تیرانی ادامه داد: در همین لحظه یکی از همکاران عملیاتی توسط همراهان مصدوم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین ضمن محکوم کردن این حادثه، گفت: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان یک مرکز بستری و درمانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی