مسابقات تیراندازی بانوان کیش برترین های خود را شناخت


مسابقات تیراندازی بانوان کیش برترین های خود را شناخت

کیش - ایرنا - مسابقات تیراندازی با تفنگ ویژه بانوان جزیره کیش پس از 2 روز رقابت برترین های خود را شناخت.

به گزارش ایرنا، این مسابقات که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بین بانوان علاقه مند به رشته تیراندازی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم بهمن در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.
در این مسابقات منصوره ناهیدی، مریم صفدری و پریوش باقری به ترتیب رتبه اول اول تا سوم این مسابقات را کسب کرند.
همچنین داوران به منظور قدردانی از استعدادهای ورزشی جزیره از نفرات چهارم تا دوازدهم این مسابقات نیز تجلیل کردند که این بانوان شامل مهتاب عبدی نیا، طنین کمالی، زهرا امیدواری، اوا همتی، فاطمه حسینی، راحله نوزادان ، زهرا کریمی، غریب حمزه و
اعظم اسماعیلی هستند.
هیات تیر اندازی جزیره کیش به منظور کشف استعدادهای درخشان از بین ۱۱۰ شرکت کننده این مسابقات ۲ نوجوان شامل باران شفا بخش و آریانا اوجی را به عنوان ورزشکاران آینده دار انتخاب و آنان را به تیم های هیات جهت آغاز تمرینات حرفه ای دعوت کرد.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر