نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد


 نصرالله ابراهیمی  مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد

چابهار - ایرنا - سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور طی حکمی،نصرالله ابراهیمی را به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور، در حکم انتصاب مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار آمده است: جناب آقای " نصرالله ابراهیمی" با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیات مدیره، به موجب این حکم به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم امده که امید است با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» با اتکا به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و اجرای سیاست‌های شورای‌عالی موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

نصرالله ابراهیمی دارای مدرک دکتری از دانشگاه دفاع ملی است.

وی سوابقی همچون مدیرکل پشتیبانی قوه قضاییه، معاون استاندار تهران، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاون توسعه مدیریت و منابع دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور را در سابقه خود دارد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عبدالرحیم کردی مدیر عامل وقت منطقه آزاد چابهار روز گذشته به اتهام برخی تخلفات عمده و کلان به دستور دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن