آزمایش در منزل با هومکا تحت پوشش تمام بیمه‌ها


آزمایش در منزل با هومکا تحت پوشش تمام بیمه‌ها

ارائه خدمات آزمایشی و درمانی تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی یکی از خدماتی است که بسیاری از شرکت‌ها به کارکنان خود ارائه می‌دهند. افرادی که قصد استفاده از خدمات آزمایشی و درمانی را تحت پوشش بیمه خود دارند باید با مراجعه به سایت مربوط به بیمه، مراکز طرف‌قرارداد با آن را پیدا کنند. سپس […] نوشته آزمایش در منزل با هومکا تحت پوشش تمام بیمه‌ها...

ارائه خدمات آزمایشی و درمانی تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی یکی از خدماتی است که بسیاری از شرکت‌ها به کارکنان خود ارائه می‌دهند. افرادی که قصد استفاده از خدمات آزمایشی و درمانی را تحت پوشش بیمه خود دارند باید با مراجعه به سایت مربوط به بیمه، مراکز طرف‌قرارداد با آن را پیدا کنند. سپس باید به آن آزمایشگاه مراجعه کنند یا با آن تماس بگیرند تا مطمئن شوند که آیا خدمت مورد نظر تحت پوشش بیمه قرار دارد یا خیر.

این فرآیند نیازمند زمان و انرژی است. در زندگی روزمره امروز که همه افراد بسیار پرمشغله هستند، حتی این مقدار زمان هم بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، مراجعه به مطب‌ها و آزمایشگاه‌های شلوغ هم بسیار زمان‌بر است. همچنین در این مراکز پرازدحام، خطر ابتلا به بیماری‌ها و ویروس‌های مختلف بیشتر است.

آزمایش خون تحت پوشش همه بیمه‌ها در منزل

اما همیشه راه‌های ساده‌تری هم وجود دارد. این روزها که بازار فعالیت‌های آنلاین بسیار داغ است بسیاری از خدمات، حتی خدمات سلامت، به‌صورت آنلاین قابل انجام است. شما می‌توانید به‌راحتی درخواست خود را به‌صورت آنلاین و رایگان ثبت کنید و سپس آزمایش خود را در خانه یا محل کار خود تحت پوشش همه بیمه‌ها انجام دهید.

این خدمات راحت، سریع، کم‌هزینه و با دقت است. بسیاری از مجموعه‌های سلامت این خدمات را ارائه می‌دهند. هومکا یکی از این مجموعه‌هاست. هومکا یک استارت‌آپ در حوزه سلامت است که با تیمی جوان، تحصیل‌کرده و باانگیزه کار خود را آغاز کرد و در این مدت کوتاه هم پیشرفت خوبی داشته است.

هومکا خدمات مختلف دیگری را مانند تفسیر آزمایش خون، آزمایش کودکان و نوزادان در منزل و… ارائه می‌دهد. از مزایای استفاده از خدمات هومکا، ثبت سریع درخواست، هزینه مناسب، انجام آزمایش تحت پوشش همه بیمه‌ها، نظارت بر فرآیند نمونه‌گیری و همکاری با آزمایشگاه‌ها و بیمه‌های معتبر است.

آزمایش خون در محل تحت پوشش بیمه با هومکا

هومکا با همه بیمه‌های پایه و تکمیلی معتبر قرارداد دارد و شما می‌توانید آزمایش خود را تحت پوشش بیمه انجام دهید زیرا تمام کارهای مربوط به استعلام بیمه توسط کارشناسان هومکا انجام می‌شود. از بیمه‌های طرف قرارداد با هومکا می‌توان به بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، بانک‌ها، نفت، شهرداری، معلم، ایران، پارسیان، سامان، سرمد، آسیا، سینا، رازی، آتیه‌سازان، دانا، دی، جانبازان، ایران ایر، مرکزی، ملت، ما، البرز و … اشاره کرد.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات هومکا بدون نیاز به مراجعه به پزشک و آزمایشگاه، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید. در صورت تمایل پزشک قبل از انجام آزمایش با شما مشاوره خواهد داشت و با توجه به شرایط شما آزمایش‌هایی که نیاز است را برای شما تجویز می‌کند و سپس پرستاران به مکان موردنظر شما مراجعه می‌کنند و پس از نمونه‌گیری، نمونه شما را به آزمایشگاه مربوطه ارسال می‌کنند. تمام آزمایشات تحت پوشش بیمه انجام می‌شود.

با هومکا خدمات آزمایشی را تحت پوشش بیمه و در منزل خود انجام دهید.

هومکا در حال حاضر خدمات خود را در استان‌های تهران، البرز و حومه ارائه می‌دهد. برای ثبت درخواست خود یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت هومکا مراجعه کنید و یا با شماره ۹۱۲۱۲۳۴۸-۰۲۱تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس