برای بهره‌وری بیشتر نیازمند دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت‌ها و سبک سازی هستیم


برای بهره‌وری بیشتر نیازمند دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت‌ها و سبک سازی هستیم

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برای بهره‌وری بیشتر نیازمند استفاده از ابزار، تجهیزات و دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت‌ها و سبک سازی هستیم.

مجید کیانپور در نشست شورای مدیران ستاد بیان کرد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کار تیمی است که موفقیت این شرکت را رقم زده و این اشتیاق به کار، تلاش، تمایل به توسعه و ارائه توانمندی و وجدان کاری در همکاران عامل اصلی رشد و موفقیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شده است.

وی ادامه داد: سرمایه اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، تخصص، توانمندی و خرد جمعی است که در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای توسعه و تعالی شرکت به کار بسته شده و این شرکت یکی از سالم‌ترین سیستم‌های اداری را در کشور دارد و همه دریافتی‌ها و هزینه‌ها قابل رصد است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک زمینه‌های موفقیت و توسعه بیشتر را در خود دارد، افزود: لازمه موفقیت، پذیرش تغییر و روزآمد شدن، افزایش بهره‌وری و ارتقاء عملکرد همکاران است که این مهم در شان و شخصیت و ذات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیده می‌شود.

کیانپور گفت: برای بهره‌وری بیشتر نیازمند استفاده از ابزار و تجهیزات و دانش روز و برون سپاری برخی فعالیت‌ها و سبک سازی هستیم.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه با کار تیمی می‎شود به توفیقات بیشتری در شرکت دست یافت گفت: به کار مشارکتی تاکید دارم و باید با هم گفتگو، توافق و صحبت کنیم تا یک شرکت پویا و با نشاط داشته باشیم تا بتوانیم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و در جهت اعتلای نام شرکت گام برداریم.

کیانپور با بیان اینکه باید توان علمی مدیران اجرایی در کشور ارتقاء یابد تصریح کرد: دفتر پژوهش و تحقیقات شرکت با افزایش برگزاری دوره‌های علمی، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی نسبت به بروز رسانی علمی و فنی مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور اقدام و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای را برگزار کند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه‌ای با مشارکت همکاران برای گرامیداشت این ایام در شرکت برگزار خواهد شد و امیدوارم تا پایان سال مراسم تجلیل از همکاران، تکریم بازنشستگان و جلسه هم افزایی مدیران ادوار گذشته شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش