بستر مشارکت مردم و گروه‌ها در جشن‌های دهه‌فجر فراهم شود


بستر مشارکت مردم و گروه‌ها در جشن‌های دهه‌فجر فراهم شود

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بستر مشارکت آحاد مردم، گروه‌ها و تشکل‌ها در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل شامگاه دوشنبه در کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر یزد افزود: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مردمی و پرشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه نباید از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای اطلاع‌رسانی و تبیین برکات نظام به مردم و نسل جوان غفلت شود ادامه داد: تولید محتوا مناسب و به روز امری ضروری است .

این مسئول اظهار کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ای جزو موارد مهمی است که باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استفاده شود.

متوسل به اهمیت اعتمادبخشی و امیدآفرینی در تولید و انعکاس اخبار و مطالب در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی به عنوان ضروری تاکید کرد.

همچنین حجت‌الاسلام صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیما یزد گفت: بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای باشکوه برگزار شدن جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی ضروری است .

وی خاطرنشان کرد: ایجاد امید و انعکاس برکات مختلف نظام در ۴۳ سال گذشته موضوع مهمی است که باید با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها به مردم و جوانان منتقل شود.

در این کمیته تعدادی از شرکت‌کنندگان به ارایه دیدگاه و برنامه‌های خود برای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها برای همکاری و پرهیز از موازی‌کاری ادامه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش