دختران خانواده زندانیان گلستان با جهیزیه اهدایی راهی خانه بخت می‌شوند


دختران خانواده زندانیان گلستان با جهیزیه اهدایی راهی خانه بخت می‌شوند

گرگان - ایرنا - رئیس کل دادگستری گلستان گفت که با جلب کمک خیران و در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد خمینی (ره) همه دختران خانواده‌های مددجوان گلستان با جهیزیه اهدایی خیرین راهی خانه بخت می‌شوند.

حیدر آسیایی روز دوشنبه در مراسم اهدای چهار جهیزیه به دختران خانواده های زندانیان گلستان اظهار داشت: تلاش می کنیم از این پس هیچ دختر در آستانه ازدواج از جمع خانواده زندانیان استان بدون جهیزیه نماند.

حیدر آسیابی افزود : یکی از اقداماتی که در قالب انجمن حمایت از زندانیان دنبال می شود کاستن از دغدغه معیشتی خانواده های مددجویان است و به همین منظور در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) از این پس به همه خانواده های زندانیان استان که دختر در آستانه ازدواج دارند ، جهیزیه داده می شود .

دختران خانواده زندانیان گلستان با جهیزیه اهدایی راهی خانه بخت می‌شوند

آسیابی گفت: این قبیل اقدامات از تعالیم حقوق بشر اسلامی و همچنین نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران است که نه تنها به حقوق زندانی توجه می شود بلکه خانواده های آنان هم فراموش نمی شوند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مردم خداجوی استان می توانند برای کمک به معیشت خانواده های زندانیان و تامین جهیزیه به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان به نشانی این انجمن در خیابان پنج آذر گرگان ، آذر چهارم مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی