شهرداری بندرعباس با گل های شوربانی به رده دوم جدول رسید


شهرداری بندرعباس با گل های شوربانی به رده دوم جدول رسید

بندرعباس _ایرنا  _ تیم شهرداری بندرعباس درهفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم پیام توس خراسان بود ودرپایان با2گل این تیم را شکست داد.

به گزارش ایرنا، ۲تیم شهرداری و پیام توس عصر دوشنبه در دقایق ابتدایی بازی محتاط بودند، شهرداری پس از دقایقی با دوندگی وپرسینگ در اختیار گرفت و بازی را به زمین پیام توس برد که چند موقعیت بر روی دروازه مهمان داشت که بی فایده بود.دوتیم در پایان نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
نیمه دوم شهرداری بندرعباس بازی را هجومی آغاز کرد وخیلی زود به گل رسید و ایمان شوریابی دردقیقه ۴۸ دروازه مهمان خود را باز کرد.
تیم پیام توس پس از دریافت این گل جلو کشید تا جبران گل خوردرا بکند. اما شاگردان خلیفه اصل درتیم شهرداری با سرعت دادن به بازی در یکی از حمله های خود در دقیقه ۶۶ بازهم توسط ایمان شوربانی با یک ضربه برگردان به گل دوم رسید.
در ادامه تیم شهرداری با اداره کردن بازی با پیروزی ۲ بر صفر سه امتیاز حساس این بازی ر از آن خودشان کردند. میزبان با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر به مکان دوم جدول رده‌بندی آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی