سند مهندسی فرهنگی هرمزگان متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است


سند مهندسی فرهنگی هرمزگان متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سند مهندسی فرهنگی استان متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی طراحی و تدوین شده است.

علی رئوفی عصر دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده هرمزگان با اشاره به اهمیت سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان افزود: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ویژه هرمزگان، تکمیل و جهت اجرایی شدن به دستگاه های اجرایی ذیربط با هدف صیانت از بخش های مختلف فرهنگی استان ابلاغ می شود.

وی همچنین با بیان اینکه سوانح ترافیکی و غرق شدگی، مهم ترین عوامل مرگ کودکان زیر پنج سال در شهرستان های استان هرمزگان است، بر لزوم اجرای طرح پیشگیری از حوادث مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال و آگاهی بخشی به خانواده ها در این خصوص، تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: اجرای طرح پیشگیری از حوادث مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال، توسط دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با جدیت برای دستیابی به اهداف مورد نظر دنبال شود.

رئوفی تصریح کرد: آگاهی بخشی به خانواده ها بویژه پدران و مادران برای کاهش سوانح مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال، با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در دستورکار قرار گیرد.

وی گفت: از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاه ها در برنامه ریزی ها برای کاهش آسیب ها در بخش های مختلف بهره گرفته شود و تنها به بدنه کارشناسی دستگاه ها در برنامه ریزی ها اکتفا نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط