سرمربی تیم شهرداری بندرعباس: تیم ما مستحق بُرد بود


سرمربی تیم شهرداری بندرعباس: تیم ما مستحق بُرد بود

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: شاگردانم در این دیدار با تیم توس خراسان خوب ظاهر شدند و تیم ما مستحق بُرد بود.

امیر خلیفه اصل دوشنبه شب پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر پیام توس خراسان در گفت و گو با ایرنا افزود: ما برای این بازی برنامه داشتیم و نیمه نخست با اداره بازی به تساوی بدون گل به پایان بردیم؛ حتی چند موقعیت گلزنی داشتیم که شاگردانم نتوانستتد به گل تبدیل کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم ما بازی را هجومی آغاز کرد و توانستیم زود به گل برسیم تیم حریف بعد از دریافت گل خود را به آب و آتش زد تا به گل تساوی برسند اما در یک ضد حمله تیم ما، گل دوم را در دروازه حریف جای داد که ایمان شوربانی که روز پرفروغی را پشت سرگذاشت زننده هر ۲ گل تیم بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در مورد بازی با آبی پوشان تهران اظهارداشت: برای بازی با تیم آبی پوشان تهران برنامه داریم و تمام هم غم ما اینست که بتوانیم سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم و از آنجایی که که شاگردانم در هر بازی جنگنده و با صلابت در میدان ظاهر می شوند در بازی با نیروی زمینی برای کسب سه امتیاز به میدان می روند و می خواهیم با پیروزی دیگر دل مردم استان را شاد کنیم.

تیم شهرداری بندرعباس در هفته یازدهم مسابقه های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های ایران عصر دوشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم پیام توس خراسان به برتری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید