آتش سوزی دیزل مسافری قطار ارومیه_تهران خسارت جانی نداشت


آتش سوزی دیزل مسافری قطار ارومیه_تهران خسارت جانی نداشت

ارومیه- ایرنا- مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: آتش سوزی دیزل مسافری قطار ارومیه به تهران که عصر امروز، شنبه دچار سانحه آتش سوزی شده بود، خسارت جانی نداشته است.

محمد رضا قربانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه امروز دیزل مسافربری قطار ارومیه به تهران در حوالی ایستگاه مراغه دچار آتش سوزی شد و خوشبختانه در این آتش سوزی به مسافران و خدمه قطار آسیبی وارد نشده و همگی در سلامت کامل هستند.

وی افزود: این آتش سوزی در ۳۰ کیلومتری ایستگاه مراغه و در ایستگاه گل تپه رخ داد که همکاران با استفاده از کپسول های آتش نشانی موجود در واگن ها اقدام به اطفای حریق کرده و مانع نفوذ بیشتر آتش به داخل کابین و واگن ها شدند.

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان نشت گازوئیل در دیزل را دلیل اصلی آتش سوزی عنوان کرد و گفت : تمامی ۲۵۰ مسافر این قطار به همراه عوامل در این آتش سوزی آسیب ندیده و در سلامت کامل هستند.

قربانی افزود: برای جلوگیری از خسارت های جانی در ارتباط با همکاران حاضر در این قطار سریع دستور تخلیه مسافران واگن یک و ۲ را صادر کردیم.

به گزارش ایرنا، پس از مهار آتش سوزی دیزل جایگزینی از ایستگاه مراغه به قطار وصل و ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه قطار به مسیر خود ادامه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها